Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/3

Islám v médiích

Autoři

Více o knize

Pro mnoho lidí může být spojení masových médií a rasismu nečekané. Tento vztah je však těsnější, než se na první pohled zdá. Dokazuje to i tato kritická analýza mediální reprezentace sporu o karikatury proroka Mohameda v deníku Mladá fronta Dnes v roce 2006. Autorka analyzuje reprezentaci sociálních činitelů a intertextualitu ve vztahu k sociálnímu kontextu a mediálnímu diskurzu. Islám je spojován s celou řadou mýtů, stereotypů a předsudků, ke kterým současná média vydatně přispívají. Islám představují většinou jako nebezpečí. Cílem této knihy je přispět k pochopení vzniku islamofobních postojů v českých médiích, a poukázat tak na užitečnost kritického přístupu k médiím.

Parametry

ISBN
9788086807652
Nakladatelství
Bor

Kategorie

    Varianta knihy

    2010, měkká

    Nákup knihy

    Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.