Knihobot

Level of Detail for 3D Graphics

Autoři

  • Kolektiv autorů

Parametry

  • 432 stránek
  • 16 hodin čtení

Více o knize

Preface -- Foreword -- Part I: Generation -- 1. Introduction -- 2. Mesh Simplification -- 3. Error Metrics -- Part II: Application -- 4. Runtime Frameworks -- 5. Catalog of Useful Algorithms -- 6. Gaming Optimizations -- 7. Terrain Level of Detail -- Part III: Advanced Issues -- 8. Perceptual Issues -- 9. Measuring Visual Fidelity -- 10. Temporal LOD -- Glossary -- BibliographyMesh simplification -- Simplification error metrics -- Run-time frameworks -- A catalog of useful algorithms -- Gaming optimizations -- Terrain level of detail -- Perceptual issues -- Measuring visual fidelity -- Temporal detail.

Nákup knihy

Level of Detail for 3D Graphics, Kolektiv autorů

  • Vyřazeno z knihovny
Jazyk
Rok vydání
2002
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Poškozená
Cena
800 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit