Psychický vývoj dítěte od 1. do 5. třídy
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha, určena zájemcům z řad psychologů, pedagogů a rodičů, přináší řadu údajů o chování dětí ve školním (a částečně i mimoškolním) prostředí na prvním stupni základní školy. Autoři zkoumají vybrané vývojové rysy chování žáků a zachytili jejich proměny jednak v rámci ročníků, jednak samostatně – jako etapy vývoje jednotlivých témat (tzv. gradienty). Tomu odpovídá i členění knihy na dvě ucelené části – Rysy chování a Gradienty. Z probíraných témat uveďme např. psaní textů, grafiku a čtenářství, čtení, pravopis, osvojení představ prostoru a času, hru, zábavu a volný čas, vytváření skupin mezi vrstevníky, starost o zevnějšek. Výhodou publikace je množství autentického materiálu (získaného pozorováním ve školních třídách během vyučování), který je utříděn a opatřen komentářem, což umožňuje její praktické využití jako srovnávací příručky.
Nákup knihy
Psychický vývoj dítěte od 1. do 5. třídy, Pražská skupina školní etnografie
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Psychický vývoj dítěte od 1. do 5. třídy
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Pražská skupina školní etnografie
- Vydavatel
- Karolinum
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 802460924x
- ISBN13
- 9788024609249
- Kategorie
- Psychologie
- Anotace
- Kniha, určena zájemcům z řad psychologů, pedagogů a rodičů, přináší řadu údajů o chování dětí ve školním (a částečně i mimoškolním) prostředí na prvním stupni základní školy. Autoři zkoumají vybrané vývojové rysy chování žáků a zachytili jejich proměny jednak v rámci ročníků, jednak samostatně – jako etapy vývoje jednotlivých témat (tzv. gradienty). Tomu odpovídá i členění knihy na dvě ucelené části – Rysy chování a Gradienty. Z probíraných témat uveďme např. psaní textů, grafiku a čtenářství, čtení, pravopis, osvojení představ prostoru a času, hru, zábavu a volný čas, vytváření skupin mezi vrstevníky, starost o zevnějšek. Výhodou publikace je množství autentického materiálu (získaného pozorováním ve školních třídách během vyučování), který je utříděn a opatřen komentářem, což umožňuje její praktické využití jako srovnávací příručky.