Více o knize
Vysokoškolská učebnice oborové didaktiky je teorií vyučování skupiny ekonomických předmětů, blízkých si obsahově, didaktickým zacílením a instrumentáriem: nemateriálními a materiálními didaktickými prostředky k dosažení výchovných a vzdělávacích cílů. Právě deskripce a analýza všech rozhodujících prvků a vazeb didaktického systému v současných kurikulárních podmínkách tvoří meritum publikace. Její autoři ve shodě s cílovou skupinou čtenářů - studentů učitelství a učitelů ekonomických předmětů - orientují svoji pozornost především na prakticky využitelné aspekty práce učitele v ekonomickém vzdělávání, zejména na středních odborných školách ekonomického zaměření. Smyslem je systematicky a co možná nejpřístupnější formou prezentovat podstatné aspekty moderní oborové didaktiky ve více než šedesátileté tradici učitelského vzdělávání na Vysoké škole ekonomické v Praze a v souladu s nejnovějšími světovými trendy odborného vzdělávání.
Nákup knihy
Didaktika ekonomických předmětů, Pavel Krpálek, Katarína Krpálková Krelová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Didaktika ekonomických předmětů
- Jazyk
- česky
- Vydavatel
- Oeconomica
- Vydavatel
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024519097
- ISBN13
- 9788024519098
- Kategorie
- Učebnice
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Vysokoškolská učebnice oborové didaktiky je teorií vyučování skupiny ekonomických předmětů, blízkých si obsahově, didaktickým zacílením a instrumentáriem: nemateriálními a materiálními didaktickými prostředky k dosažení výchovných a vzdělávacích cílů. Právě deskripce a analýza všech rozhodujících prvků a vazeb didaktického systému v současných kurikulárních podmínkách tvoří meritum publikace. Její autoři ve shodě s cílovou skupinou čtenářů - studentů učitelství a učitelů ekonomických předmětů - orientují svoji pozornost především na prakticky využitelné aspekty práce učitele v ekonomickém vzdělávání, zejména na středních odborných školách ekonomického zaměření. Smyslem je systematicky a co možná nejpřístupnější formou prezentovat podstatné aspekty moderní oborové didaktiky ve více než šedesátileté tradici učitelského vzdělávání na Vysoké škole ekonomické v Praze a v souladu s nejnovějšími světovými trendy odborného vzdělávání.