Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Strategický management

Autoři

Více o knize

Publikace "Strategický management" s podtitulem "Jak zajistit budoucí úspěch podniku" je rozdělena na dvě části. V první jsou analyzovány předpoklady úspěchu začínajících podniků, moderní manažerské metody a jejím obsahem je především obecný návod k provádění komplexní analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V druhé části jsou tato obecná pravidla aplikována na konkrétní pražský podnik. Je zde demonstrována komplexní analýza vnitřního prostředí a okolí podniku. Na jejím základě je koncipována SWOT analýza, která se stává odrazovým můstkem pro vytváření konkrétních doporučení, jejichž smyslem je zvyšování konkurenceschopnosti a růst tržeb a zisků podniku do budoucna. První, tzv. obecnou část této publikace, lze tedy používat jako určitou obecně platnou "kuchařku" pro zpracování strategické analýzy a z ní plynoucích doporučení pro libovolný podnik. V druhé, tzv. praktické části, je uveden vzorový konkrétní příklad zpracované strategické analýzy a z ní vycházejících doporučení pro úspěšný rozvoj podniku. Právě tato kombinace obecného návodu a praktického příkladu činí publikaci přehledným a užitečným pomocníkem pro podnikový management.

Parametry

ISBN
9788025132951
Nakladatelství
Vydejteknihu.cz

Kategorie

Varianta knihy

2010

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.