Knihobot

Strategický management

Hodnocení knihy

3,0(1)Ohodnotit

Parametry

  • 144 stránek
  • 6 hodin čtení

Více o knize

Publikace "Strategický management" s podtitulem "Jak zajistit budoucí úspěch podniku" je rozdělena na dvě části. V první jsou analyzovány předpoklady úspěchu začínajících podniků, moderní manažerské metody a jejím obsahem je především obecný návod k provádění komplexní analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V druhé části jsou tato obecná pravidla aplikována na konkrétní pražský podnik. Je zde demonstrována komplexní analýza vnitřního prostředí a okolí podniku. Na jejím základě je koncipována SWOT analýza, která se stává odrazovým můstkem pro vytváření konkrétních doporučení, jejichž smyslem je zvyšování konkurenceschopnosti a růst tržeb a zisků podniku do budoucna. První, tzv. obecnou část této publikace, lze tedy používat jako určitou obecně platnou "kuchařku" pro zpracování strategické analýzy a z ní plynoucích doporučení pro libovolný podnik. V druhé, tzv. praktické části, je uveden vzorový konkrétní příklad zpracované strategické analýzy a z ní vycházejících doporučení pro úspěšný rozvoj podniku. Právě tato kombinace obecného návodu a praktického příkladu činí publikaci přehledným a užitečným pomocníkem pro podnikový management.

Skladem máme celkem knihy Strategický management (2010).

Nákup knihy

Strategický management, Jan Lhotský

Jazyk
Rok vydání
2010,
Stav knihy
Dobrá
Cena
139 Kč

Doručení

Platební metody

3,0
Dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.