Knihobot

Negativní kampaně a politická reklama ve volbách

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Napsali Eva Bradová, Marzena Cichosz, Anna Matušková, Pavel Šaradín, Markéta Šůstková. Vychází jako osmý svazek edice Studie a analýzy Katedry politologie a evropských studií FF UP v Olomouci. Publikace představuje první a velmi zdařilý pokus o systematičtější zpracování tématu negativní reklamy a kampaní v politice. Pokus, který si nepochybně zaslouží nejen publikování, nýbrž i řádnou distribuci, propagaci a následnou diskusi odborné veřejnosti.

Nákup knihy

Negativní kampaně a politická reklama ve volbách, Eva Lebedová

  • Navlhnutí / polití / ušpinění
  • Natržení větší než 1 cm
Jazyk
Rok vydání
2008
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Poškozená
Cena
70 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze

Navrhnout úpravu