Více o knize
Nakladatelství Management Press uvádí novinku od ředitele PR agentury TPR Romana Bajčana, která shrnuje jeho bohaté zkušenosti s PR projekty a prací v médiích. Autor se zaměřuje na osvědčené praktické zásady komunikace se sdělovacími prostředky a cílovými skupinami veřejnosti, z pohledu představitele organizace, PR manažera či PR agentury. Bajčan charakterizuje různé druhy médií a techniky komunikace s nimi, popisuje úlohu a principy PR aktivit v kontextu podnikové komunikace a poskytuje praktická doporučení pro organizaci tiskových konferencí a dalších komunikačních příležitostí. Dále se věnuje profesionálním nárokům na mluvčího, pravidlům jednání se zástupci médií a tomu, jak novinářům vytvořit dobré podmínky pro práci a načasovat komunikační aktivity. Velkou pozornost věnuje také měření efektivnosti komunikačních aktivit, včetně monitoringu médií a mediálního auditu. Přílohy obsahují konkrétní příklady technik z praxe. Cenné jsou i poznatky o krizové komunikaci, včetně doporučeného scénáře pro krizové situace, který by měla mít každá organizace. Bajčanova kniha je jedním z mála ucelených textů na téma PR od praktika, což zvyšuje její hodnotu. Autor staví na vlastních zkušenostech a realizacích komunikačních projektů, čímž dodává knize sílu a přesvědčivost.
Skladem máme celkem knihy Techniky public relations, aneb, Jak pracovat s médii (2003).
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.