Sborník k projektu "Škola pro všechny", realizovaný s podporou Vzdělávací nadace Jana Husa. Sborník prací kolektivu autorů, odborných pracovníků katedry speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Edice pedagogické literatury.
Marie Vítková Knihy







Integrativní školní (speciální) pedagogika
- 248 stránek
- 9 hodin čtení
Publikace se zaměřuje především na integraci žáků se zdravotním postižením. Přestože zákonné normy se od vydání změnily, principy zůstávají stejné.
Strategie ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- 247 stránek
- 9 hodin čtení
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
- 273 stránek
- 10 hodin čtení
Distanční texty zaměřené na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole.
Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
- 159 stránek
- 6 hodin čtení
Kniha se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahuje kapitoly týkající se integrace a inkluze, speciálního školství a charakterizuje kurikulární dokumenty. Dále řeší oblast vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, žáků se specifickými poruchami učení a žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami.
Monografie nabízí zpracování problematiky edukace žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami. Téma je zpracováno z pohledu didaktiky, tedy s ohledem na vyučování uvedeného okruhu žáků a na jejich vzdělávací potřeby. (Zdroj: Městská knihovna Praha. Dostupné z: https://search.mlp.cz/cz/titul/edukace-a-intervence-zaku-s-tezkym-a-soubeznym-postizenim-vice-vadami-se-zretelem-na-didakticke-aspekty/4680315/#book-content)