Učebnice nabízí všeobecně, populárně-vědecky a odborně orientované texty zaměřené na zdravotnickou oblast, širokou škálu fonetických a lexikálních cvičení, náměty k mluvenému slovu. Neobsahuje výklad gramatických jevů, zaměřuje se na opakování a procvičování učiva, které úzce souvisí s odborným stylem. Kniha pro studenta zároveň plní funkci pracovního sešitu a je doplněna německo-českým a česko-německým slovníkem.
Mark Schneider Knihy






Macht mit! je moderní třídílná učebnice německého jazyka. Učebnice je určena pro výuku němčiny jako druhého cizího jazyka v 7.–9. (resp. 6.–9.) ročníku základních škol nebo v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Pracovní sešit navazuje na učebnici pro žáka, obsahuje šest tematických okruhů. Pracovní sešit obsahuje přehled gramatického učiva a závěrečné portfolio.
Macht mit! je moderní třídílná učebnice německého jazyka. Učebnice je určena pro výuku němčiny jako druhého cizího jazyka v 7.–9. (resp. 6.–9.) ročníku základních škol nebo v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Učebnice vede k rozvoji všech řečových dovedností – čtení a poslechu s porozuměním, ústního a písemného projevu. Učivo odpovídá svým obsahem a rozsahem (180–200 hodin) požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Učebnice obsahuje šest tematických okruhů, každá lekce je rozvržena do deseti vyučovacích hodin. První díl je uveden vstupním audioorálním kurzem. Kniha pro učitele je současně metodickou příručkou, kromě žákovské učebnice obsahuje i vložené listy s metodickými náměty ke každé vyučovací hodině. Vložený metodický list pro učitele obsahuje kromě návrhu práce ve vyučovací hodině i transkripci nahrávek a řešení cvičení. Obsah učiva a jeho uspořádání, metody a formy práce umožňují dosažení referenční úrovně A1–A2 podle SERR.
Macht mit! je moderní třídílná učebnice německého jazyka. Učebnice je určena pro výuku němčiny jako druhého cizího jazyka v 7.–9. (resp. 6.–9.) ročníku základních škol nebo v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Pracovní sešit navazuje na učebnici pro žáka, obsahuje šest tematických okruhů. Pracovní sešit obsahuje přehled gramatického učiva a závěrečné portfolio.
Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatické výchovy vytvářejí pozitivní vztah žáka k učení se cizímu jazyku. Žáci se učí přirozeně reagovat v běžných životních situacích přiměřených jejich věku. Seznamují se se zvukovou a grafickou podobou německého jazyka. Žáci rozvíjejí poslech s porozuměním (porozumění učiteli, rodilým mluvčím na nahrávce, spolužákovi) a ústní projev (písně a říkadla, vedení mikrodialogů, obměňování rozhovorů, jednoduché souvislé vyprávění). Žáci postupně nacvičují čtení s porozuměním a písemný projev. Učebnici pro žáka doplňují tematický slovník a abecední německo-český a česko-německý slovník.
Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatické výchovy vytvářejí pozitivní vztah žáka k učení se cizímu jazyku. Žáci se učí přirozeně reagovat v běžných životních situacích přiměřených jejich věku. Seznamují se se zvukovou a grafickou podobou německého jazyka. Žáci rozvíjejí poslech s porozuměním (porozumění učiteli, rodilým mluvčím na nahrávce, spolužákovi) a ústní projev (písně a říkadla, vedení mikrodialogů, obměňování rozhovorů, jednoduché souvislé vyprávění). Žáci postupně nacvičují čtení s porozuměním a písemný projev. Učebnici pro žáka doplňují tematický slovník a abecední německo-český a česko-německý slovník.
Sprechen Sie Deutsch? Díl I-II
- 2 svazky



