Knihobot

Zdeněk Křížek

    1. leden 1952
    Jak psát reklamní text
    Jak psát reklamní text 3., aktualizované a rozšířené vydání
    Život s reklamou
    Základy reklamy
    Čínská kuchyně na českém stole
    • V této knize proto najdete pouze mnohokrát vyzkoušené receptury, tak, jak se za dlouhá léta vykrystalizovaly do svého finálního chuťového i vzhledového efektu. S ohledem na kvalitu, pracnost i možnosti uplatnění pro různé příležitosti jsou rozděleny do pěti kategorií a klasifikovány příslušným počtem hvězdiček. A čím se tato kuchařka liší od jiných? Většina u nás vydávaných kuchařek jsou spíše pouhé receptáře, které se s oblibou chlubí množstvím předpisů. Mnohé si též libují v nákladných a exotických surovinách, které se u nás vyskytují sporadicky, nebo vůbec nejsou. Zkuste např. sehnat sušené ústřice, vodní kaštany, hřebenatky, abalone, žabí stehýnka, mořské okurky, čerstvé lotosové listy, vlaštovčí hnízda, mořská ouška apod. V honbě za množstvím receptur a orientálních rarit se v mnohých publikacích většinou zapomíná na to nejdůležitější, co čínskou kuchyni dělá opravdu "čínskou". Je to především filosofie a mimořádná péče o vzhled jídel. Proto autor počet receptur značně omezil a suroviny vybral především s ohledem na jejich běžnou dostupnost a cenovou přijatelnost. Mimořádný důraz naproti tomu klade na technologii výroby, kterou považuje za základní kámen úspěšného čínského vaření.

      Čínská kuchyně na českém stole
    • Život s reklamou

      • 168 stránek
      • 6 hodin čtení
      2,0(1)Ohodnotit

      V této knize je život s reklamou přirovnáván k životu s ženou. Jako žen, tak i reklam je několik druhů - každá má jiné vlastnosti a jinak se vpije pod naší kůži. Každá má své jméno. Jak rozlišit špatnou reklamu od dobré? To a mnohem více se můžete dozvědět v této knize.

      Život s reklamou
    • Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. Dozvíte se, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

      Jak psát reklamní text 3., aktualizované a rozšířené vydání
    • Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.

      Jak psát reklamní text