Knihobot

Jaroslav Světlík

    6. květen 1949
    Jaroslav Světlík
    O podstatě reklamy
    Příručka učitele : Marketing - cesta k trhu
    Kapitoly z tržní ekonomiky
    Marketing. Cesta k trhu
    Reklama - Teorie, koncepce, modely
    Marketing školy
    • Reklama - Teorie, koncepce, modely

      • 623 stránek
      • 22 hodin čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Monografie přinášející na 1200 normostranách vysoce odborného textu a četných obrazových příloh široký přehled specifické oblasti současné teorie reklamy. Zvláštní pozornost v každé z kapitol je věnována online komunikaci a reklamě. Kniha obsahuje jak vlastní výzkumy autorů, tak i výstupy stovek externích celosvětových výzkumů z této oblasti. Vhodné pro čtenáře hledající hlubší vhled do problematiky reklamy. K dispozici ve formátech Kindle, iBook i PDF.

      Reklama - Teorie, koncepce, modely
    • "Knihu Ing. Světlíka hodnotím jako jednu z nejlepších, která u nás o marketingu vyšla. Je srozumitelná, stručná, vzácně aktuální a konkrétní. To je názor nejen můj jako učitele, ale i mých studentů a frekventantů různých kurzů pro pracovníky praxe. Ing. Světlík tím prokazuje, že nejen zná, ale umí naučit znát i ostatní." (Prof. ing. Jan Tomek, CSc, katedra marketingu, Vysoká škola ekonomická v Praze)

      Marketing. Cesta k trhu
    • Marketingové řízení školy

      • 328 stránek
      • 12 hodin čtení

      Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na marketing škol vysokých. Toto vydání doplňuje předchozí o nové cenné výsledky autorových vlastních výzkumů, nebo výzkumů, na nichž se částečně podílel.

      Marketingové řízení školy
    • Marketing pro evropský trh

      • 272 stránek
      • 10 hodin čtení

      Pojednává o možnostech a uskalich podnikání na jednotném evropském trhu a o zvlastnostech jednotlivych evropskych zemi.

      Marketing pro evropský trh