Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.
Vladimíra Khelerová Knihy





Komunikační a obchodní dovednosti manažera
- 142 stránek
- 5 hodin čtení
Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch při jednání s obchodními partnery, členy týmů, podřízenými a ostatními spolupracovníky nepostradatelné. V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, se seznámíte s jednotlivými fázemi obchodního jednání a dozvíte se, jak se na něj ideálně připravit, jak při jednání argumentovat a čelit námitkám, jak komunikovat s jednotlivými typy partnerů, jak využít účinnou metodu SPIN či jak postupovat v konfliktních situacích. Druhá část knihy je věnována komunikaci manažera a jeho řídícím dovednostem. Poznáte různé možnosti motivace a rozvoje pracovníků a poskytování zpětné vazby, včetně kritického rozhovoru, hodnotícího pohovoru a koučování. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty nebo jak vést mezinárodní tým pracovníků. V testu vy nebo vaši spolupracovníci můžete zjistit, jakou roli v týmu zastáváte - zda jste inovátor, dotahovač, či někdo jiný. Nové vydání je doplněno o nové tipy a rady pro obchodníky a manažery, příklady z praxe a zkušenosti s prací v mezinárodním prostředí.
Komunikační dovednosti manažera
- 141 stránek
- 5 hodin čtení
Chcete zdokonalit své schopnosti prezentace sebe sama a zvládání situací při jednání s obchodními partnery ? Tato publikace vám poradí.