Knihobot

Jiří Dostál

    Metody molekulárni biologie
    Biochemie pro bakaláře
    Badatelsky orientovaná výuka
    Modelové testové otázky k přijímacím zkouškám na LF MU : fyzika, chemie, biologie
    Garik
    EKG stručně, jasně, přehledně
    • 2024
    • 2017

      Monografie se zabývá teorií programové výuky. Rozebírá výzkum na téma využití ICT ve výuce na MŠ, ZŠ a SŠ. Výzkum je rozpracován do mnoha výzkumných hypotéz, které se pak vyhodnocují jak tabulkou, tak i slovním hodnocením. Některé hypotézy se pak podrobněji zkoumají i podle různých faktorů, které mohou ovlivnit výsledek výzkumu dané hypotézy.

      ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence?
    • 2015

      Badatelsky orientovaná výuka

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Předložená monografie reaguje na potřebu rozvoje pedagogické teorie v oblasti badatelsky orientované výuky se zaměřením na kompetence učitele technických a přírodovědných předmětů a na aktuální potřeby zohledňující rozvoj žáka a vycházející ze vzdělávací praxe a požadavků společnosti. Koncepčně je pojata jako teoreticko-empirická studie rozpracovávající poznatkovou bázi badatelsky orientované výuky a s ní související učitelské kompetence na základě syntézy dílčích teoretických poznatků a reflexe výsledků relevantních výzkumných šetření.Prostřednictvím teoretických a empirických šetření usiluje o rozšíření teorie pedagogiky a přispívá k propojení pedagogických výzkumů a výzkumů v oborových didaktikách technických a přírodovědných předmětů.

      Badatelsky orientovaná výuka
    • 2010
    • 2009

      Skriptum je určeno pro posluchače I. semestru LF MU v Brně. Obsahuje systematický přehled organické a bioorganické chemie. Výběr a výklad faktů je koncipován s ohledem na přeměny organických sloučenin probíhající v lidském organismu. Učebnice tak tvoří bezprostřední podklad pro navazující studium biochemie.

      Lékařská chemie II. Bioorganická chemie