Knihobot

Pavel Pácl

    Od informace k reklamě
    Státy a území světa
    • 2007

      Od informace k reklamě

      • 271 stránek
      • 10 hodin čtení
      5,0(2)Ohodnotit

      Monografie přispívá k analýze současného českého reklamního a žurnalistického diskurzu, všímá si některých strategií a prostředků (verbálních i neverbálních), jimiž tyto diskurzy realizují svá persvazivní a manipulativní působení na masového adresáta. Jednotlivá zjištění i závěry jsou demonstrovány pomocí příkladů z rozsáhlé rešerše komunikátů reklamních i žurnalistických (především z publicistiky na politická témata). K publikaci lze zakoupit CD s ukázkami reklamních spotů. Kniha vyšla i v anglické verzi: PERSUASION THROUGH WORDS AND IMAGES

      Od informace k reklamě
    • 1998

      Kniha podává přehled: 386 států a území světa, sporná území, separatistické státy, autonomní republiky.

      Státy a území světa