Knihobot

Karel Ladislav

    Věhlasné příběhy Čtyřlístku 2003
    Rexík zasahuje
    Famózní příběhy čtyřlístku
    Kouzelná lampa
    Zlaté příběhy Čtyřlístku. 1992-1993
    Strašidla v nesnázích
    • Čtyřlístek pomáhá ohroženým strašidlům. První vydání, které obsahuje jen tento samostatný příběh

      Strašidla v nesnázích
    • Připravili jsme desátý díl velkých souborných knih Čtyrlístku, který obsahuje příběhy z let 1992 a 1993 včetně proslulé Dvoustovky. Příběhy plynule navazují na dříve vydané. Obálka je tentokrát se zlatou ražbou, která bude na místě zde vyobrazené hnědé, tedy na 1. straně obálky a na hřbetu knihy. Vzorek zlaté ražby vám pošleme ještě zvlášť. Je velice atraktivní a přitáhne oko kupujícího.

      Zlaté příběhy Čtyřlístku. 1992-1993
    • Kouzelná lampa

      • 64 stránek
      • 3 hodiny čtení
      4,5(105)Ohodnotit

      V této knize jsou dva příběhy:první pohádkový příběh s kouzelnou lampou,ve druhém se čtyřlístek utká s roboty.

      Kouzelná lampa
    • Souborné vydání kreslených příběhů Čtyřlístku obsahuje příběhy z čísel 363 až 380 z roku 2004. S Fifinkou, Myšpulínem, Bobíkem a Pinďou zažijete při čtení této knížky spoustu dobré zábavy a zjistíte, že ani po letech neztratili nic z poetiky, kterou jim svým nezaměnitelným způsobem vdechl Jaroslav Němeček. Kniha obsahuje navíc komiksový příběh Rexík superstar od Karla Ladislava. Nakladatelská anotace. Kráceno.

      Famózní příběhy čtyřlístku
    • Věhlasné příběhy Čtyřlístku 2003

      • 192 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,5(6)Ohodnotit

      Další díl z oblíbené edice velkých komiksových knih Čtyřlístku. Věhlasné příběhy Čtyřlístku jsou již devatenáctým dílem v řadě. Obsahují příběhy z čísel 345 až 362 z roku 2003.

      Věhlasné příběhy Čtyřlístku 2003
    • Čtyrlístek. Vesmírné dobrodružství

      • 18 stránek
      • 1 hodina čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Z nebe přiletí na zahrádku schránka se vzkazem - král Pinďa II. z planety Zajda zve Pinďu na návštěvu. Čtyřlístek nasedne do rakety a vydává se na cestu. Na planetě Čtyřlístek přivítají jen roboti, kteří prý zajíce vyhnali. Čtyřlístek si myslí, že král bude v paláci, tam teď ale sídlí vládce robotů. Zajíci byli prý zahnáni do hor, jsou nedokonalí, jen z masa a kostí, a proto nechal vládce vyrobit i robotické členy Čtyřlístku. Čtyřlístek uteče do hor, v jeskyni se ukrývá král a jeho poddaní zatím vyrábějí účinné zbraně proti robotům. Čtyřlístek i s králem se v letounu vydávají na bitvu s roboty, jsou ale sestřeleni. Čtyřlístek spadne blízko elektrárny, Myšpulína napadne proniknout dovnitř a vypnout proud, roboti se tak zastaví. Čtyřlístek se namaskuje harampádím ze skládky, robot na vrátnici ale léčku odhalí a robotický Čtyřlístek zajme své živé dvojníky. Vládce nařídí, že se Čtyřlístek musí vrátit na Zem, nejdřív ale připraví hostinu na rozloučenou z baterií a monočlánků. Bobík by radši limonádu, tak mu přinesou sifon. Bobík ale rozstříká vodu ze sifonu na roboty, ti tak zkratují a z planetou robotů je konec. Zajíci děkují Čtyřlístku za záchranu. Čtyřlístek se vrátí domů, Fifinka chce zapnout robota a upéct dort. Kluci už mají robotů dost, Fifinka ale myslela kuchyňského robota, přítele hospodyněk.

      Čtyrlístek. Vesmírné dobrodružství
    • Fifinka čte ostatním knížku o pravěku a Pinďa by se tam moc rád podíval, tak v noci nasedne do chronoletu a odcestuje do minulosti. Chronolet uvízne v bahně, tak jde Pinďa na průzkum a poznává, že v době pravěku byla zvířata inteligentní, mají silnice, policii a i zoo, do které Pinďa dostane jako exemplář. Pinďa by chtěl z klece ven a jedna ještěrka mu slíbí pomoc - vysvobodí ho pomocí pilky a s chronoletem se vydávají do budoucnosti. Mezitím kamarádi zjistili pomocí Všudyvidu, kde se Pinďa nachází a odletěli strojem času zabudovaným v létajících neckách do pravěku hledat Pinďu, takže se minou. Sousedka spatří na zahrádce Čtyřlístku ještěrku a ihned volá do zoo. Čtyřlístek v pravěku je zatím odchycen a dělají na něm testy. Chtějí také vidět, jak se zachovají, když jim předloží k jídlu přesličky. Fifinka má ale s sebou zásobu buchet a pravěkým zvířatům moc chutnají. Čtyřlístek se vrací do budoucnosti. Pinďa kamarádům řekne, že ještěrku odvezli do výzkumného ústavu. Čtyřlístek se tam ihned vydává a zabrání pokusům, ještěrka totiž prokáže, že je inteligentní - zná vzorec teorie relativity. Ještěrka dává novinářům rozhovory - v pravěku měli ledničky, pračky, jen buchty neznali, což ještěrku naučí Fifinka. Ještěrka se chronoletem vrací do pravěku.

      Pravěké dobrodružství
    • Čtyřlístek se plaví pod mořem v Myšpulínově ponorce ze sudu a najde láhev se vzkazem. Napsala ho trosečnice, kterou vězní piráti na Perlovém ostrově. Čtyřlístek se na ostrov vydává, po cestě ale ztratí lodní šroub. Bobík ho jde na dno moře hledat a narazí na podmořskou základnu, kam se potom všichni vydají. Uvítá je kapitán Vodička a tvrdí, že na základně zkoumají mořské proudy a jejich vliv na katastrofy lodí, každou chvíli se zde nějaká loď potopí. Pinďa jde zkontrolovat ponorku a vidí, jak ji dva kapitánovi kumpáni odtahují. Kdepak vědci, piráti to jsou. Čtyřlístek uslyší zvláštní klepot přes zeď, trosečnice vysílá morseovkou, že ji vězní na opačné straně zdi. Bobík prorazí zeď a všichni i s trosečnicí prchají z pirátského doupěte v ponorce. Kapitán se vydává v lodi za nimi, míří na ponorku torpédy, ty se ale vymknou kapitánovi z rukou a potopí vlastní loď. Čtyřlístek kapitána zachrání, nechá ho ale na opuštěném ostrůvku. Čtyřlístek dopluje do bangogského přístavu a tam hlásí, že úspěšně vyřešil tajemství záhadného mizení lodí. Myšpulínova ponorka funguje i jako letadlo, kterým se Čtyřlístek vrací do Třeskoprsk, bere s sebou i trosečnici, ta pochází z Dobrušky, což je od Třeskoprsk jenom kousek.

      Podmořské dobrodružství
    • Fifinka se příhlásí do kurzu magie mistra Mágnuse a je ze všech žáků nejlepší. Mágnus chce, aby s ním Fifinka zůstala a pomáhala mu při čarování, Fifinka nechce a tak ji mág uvězní. Kluci ji přijdou vysvobodit, mág ale se svázanou Fifinkou odletí na létajícím koberci. Kluci si půjči letadlo a sledují koberec. Mág doletí až do arabské země a tam Fifinku uvězní v jedné místnosti. V televizi jí ukáže místního krále, kterého chce nechat pomocí čar zmizet, sám to ale nesvede. Fifinka přemýšlí, jak se vysvobodit a napadne ji předělat televizi na vysílačku a zavolat kamarádům o pomoc. Kluci volání zachytí a letí k Fifinkce, všimne si jich ale mág a letadlo sestřelí. Mágnus Fifinku zakleje a Fifinka teď poslouchá na slovo. Jdou spolu do královského paláce udělat státní převrat po kouzelnicku. Pinďa chce zasáhnout, mág ho ale promění v myš. Myšpulín myslí, že mág má sílu v prstenu, tak mu ho Bobík ukradne. Mág ale umí kouzla i bez prstenu a tak odčaruje krále a sám se ujme jeho místa. Nový král pak hned nechá zatknout Čtyřlístek, Fifinka ale předvede, co se v kurzu čar naučila - promění mága v myš. Čtyřlístek odletí domů, Fifinka už všechny čáry zapomněla, ale v kuchyni dokáže vyčarovat i bez kouzel výborné buchty.

      Kouzelné dobrodružství