Je možné stávající prostředí modifikovat či upravit tak, aby bylo subjektivně hodnoceno jako bezpečné pro osoby se specifickými potřebami? Jaké jsou atributy bezpečného prostředí pohledem vybraných studentů, rodičů dětí se specifickými potřebami, odborníků pracujících s klienty se specifickými potřebami či samotnými klienty se specifickými potřebami? Je v tématu bezpečnosti možné nalézt prostor pro speciálněpedagogickou intervenci? Na tyto a mnoho dalších otázek se snaží odpovědět tato publikace.
Eva Urbanovská Pořadí knih
1. leden 1957






- 2023
- 2017
Rodina a dítě se zdravotním postižením
- 107 stránek
- 4 hodiny čtení
Příručka s radami pro rodiny s postiženými dětmi. České a anglické resumé.
- 2015
Psychologie učení a výuky na vysoké škole
- 60 stránek
- 3 hodiny čtení
- 2007
Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP
- 178 stránek
- 7 hodin čtení
- 2000
Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků
- 159 stránek
- 6 hodin čtení
- 1999
Obecná pedagogika I.
- 231 stránek
- 9 hodin čtení
- 1996
Waldorfská škola
- 145 stránek
- 6 hodin čtení
Smyslem práce je objasnit hlediska teoretická i praktická. Zaměřuje se i na vysvětlení podstaty waldorfské pedagogiky.

