Carmine Gallo Pořadí knih
Carmine Gallo je autor, který se zaměřuje na komunikaci a prezentaci. Jeho díla zkoumají umění efektivního sdělování a inspirativního projevu, často s důrazem na pochopení toho, co dělá řečníky a nápady nezapomenutelnými. Gallo se snaží čtenářům poskytnout praktické strategie pro zlepšení jejich komunikačních dovedností, ať už jde o veřejné vystupování, psaní nebo vedení.







- 2019
- 2018
Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě. Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidskýmfaktorem, který vás učiní nezastavitelnými, neodolatelnými a nenahraditelnými, a získá vám kýžené pětihvězdičkové ohodnocení. Autor bestselleru Mluv jako TED Carmine Gallo v této knize rozebírá Aristotelovu metodu přesvědčování způsobem, který dokáže inspirovat současné posluchače. Zatímco povaha práce se mění, a technologie nám umožňuje vmžiku přepravit zboží i informace z jednoho konce planety na druhý, umění komunikace se stává čím dál důležitějším. Gallo vyzpovídal neurovědce, ekonomy, historiky, milionáře a ředitele společností jako je Google, Nike a Airbnb, aby dokázal, jakým způsobem ve vás jejich slova dokáží podnítit představivost a zažehnout jiskru. Ve věku informací máte pouze takovou hodnotu jako vaše nápady. Tato kniha vám pomůže na vzestupu z průměrnosti do výjimečnosti, a ve věku automatizace vám dá šanci. Dozvíte se také: která schopnost zvýší podle miliardáře Warrena Buffetta vaši hodnotu o 50 % proč vaše práce může spadat do kategorie, kde 75 nebo víc % vašeho příjmu závisí na vaší schopnosti prodat své nápady jaké tři společné body mají zakladatelé Airbnb s úspěšnými hollywoodskými filmy proč byste měli dospělé lidi přesvědčovat jazykem třeťáků jakou metodu použili Steve Jobs, Leonardo da Vinci a Picasso, aby ze svých mozků dostali to nejlepší „V současné době, kdy hrozí, že technologie nahradí řadu lidských zaměstnání a dovedností, je umění komunikace důležitější než kdy předtím. V této knize najdete řadu praktických příkladů, které vám pomohou vaše myšlenky a pocity přenést do myslí druhých lidí.“ Adam Grant, autor New York Times bestselleru Dávat a brát , Originálů a (společně se Sheryl Sandbergovou) Možnosti B Jak se stát mistrem přesvědčování od autora bestselleru Mluv jako TED .
- 2018
Pět hvězd: Jak se stát z dobrého výborným aneb tajemství úspěšné komunikace
- 336 stránek
- 12 hodin čtení
Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě.Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidským faktorem, který vás učiní nezastavitelnými, neodolatelnými a nenahraditelnými, a získá vám kýžené pětihvězdičkové ohodnocení. Autor bestselleru Mluv jako TED Carmine Gallo v této knize rozebírá Aristotelovu metodu přesvědčování způsobem, který dokáže inspirovat současné posluchače. Zatímco povaha práce se mění, a technologie nám umožňuje vmžiku přepravit zboží i informace z jednoho konce planety na druhý, umění komunikace se stává čím dál důležitějším. Gallo vyzpovídal neurovědce, ekonomy, historiky, milionáře a ředitele společností jako je Google, Nike a Airbnb, aby dokázal, jakým způsobem ve vás jejich slova dokáží podnítit představivost a zažehnout jiskru. Ve věku informací máte pouze takovou hodnotu jako vaše nápady. Tato kniha vám pomůže na vzestupu z průměrnosti do výjimečnosti, a ve věku automatizace vám dá šanci.
- 2016
Mluv jako TED
- 288 stránek
- 11 hodin čtení
Chcete, aby vás ostatní poslouchali? Abyste zaujali, musíte své nápady umět prodat. To je dovednost, která otevírá bránu ke splnění vašich snů. Dobře formulované a podané myšlenky mohou změnit svět. Tato kniha odhaluje techniky nejlepších TED speakerů z celé- ho světa. Učte se od těch nejlepších! I vy to můžete dokázat.
- 2012
Světově populární prezentace Steva Jobse, zakladatele Apple, se staly zlatým standardem. Tato kniha vám krok za krokem ukáže, jak využít jeho techniky při vlastních vystoupeních. Autor, komunikační expert Carmine Gallo, analyzoval nejlepší Jobsovy prezentace a nabízí podrobné příklady a techniky, které odhalují tajemství úspěšných prezentací. Zjistíte, jak snadno prodat své myšlenky, sdílet nadšení a ohromit publikum. Jobs si svým jedinečným stylem dokázal podmanit jakékoli publikum, ať už představoval nový iPhone nebo vedl konferenci. Jeho prezentace nebyly jen o informacích, ale také o vyprávění příběhů a představování vizí, což divákům poskytlo nezapomenutelný zážitek. Stejného úspěchu můžete dosáhnout i vy, pokud si osvojíte techniky, které Jobsovi umožnily stát se fascinujícím řečníkem. Gallo detailně analyzoval Jobsova vystoupení a vytvořil praktické rady pro přípravu působivých prezentací. Dozvíte se, jak vytvořit strhující příběh, odpovědět na otázky zákazníků, představit vizi, oživit čísla, navrhnout vizuálně působivé slajdy a ovládnout pódium. V každé kapitole objevíte nástroje a strategie, které můžete uplatnit ve své další prezentaci. Jakmile začnete tyto techniky využívat, vaše vystoupení zanechá v publiku nezapomenutelný dojem.
- 2011
Tajemství inovací Steva Jobse
- 312 stránek
- 11 hodin čtení
Jak na inovace přístupem "Myslete jinak" - kniha založená na 7 principech, jimiž Steve Jobs řídí Apple. Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu, a dosáhnout tak průlomového úspěchu v obchodě i v životě.
