Knihobot

Jens Schumacher

    1. leden 1974
    Čarodějův odkaz
    Triky a pokusy pro zvídavé rošťáky
    Únikovka. Únik... z Dračího hradu
    Přízrak trpasličích dolů
    Únikovka. Únik... z minulosti
    Únikovka. Únik... ze strašidelného domu
    • Neuvážená sázka vás za jedné temné noci zavede do starobylého venkovského sídla, opředeného nejrůznějšími strašidelnými pověstmi. Čeká vás pořádná zkouška odvahy! Neohroženě vstoupíte do útrob domu, když tu se pod vámi propadne podlaha. Ocitáte se v temném sklepení. Kolem se ozývají tajemné zvuky... Opravdu vás nešálí sluch? A jak se odtud proboha dostanete? Jste vězněm ve strašidelném domě – dokážete odtud vyváznout se zdravou kůží?

      Únikovka. Únik... ze strašidelného domu
    • Váš strýček je geniální vynálezce a sestrojil první funkční časostroj na světě. A vy si ho smíte vyzkoušet. Pronikavý záblesk světla – a užasle se rozhlížíte po pravěkém pralese. Vzápětí se dáváte na útěk před krvelačnými dinosaury a chcete se vrátit nazpět. Jenže přístroj má naneštěstí ještě nějaké mouchy a vláčí vás z jedné historické epochy do druhé… Stáváte se vězněm v hlubinách času! Dokážete se vrátit se zdravou kůží zpět do současnosti?

      Únikovka. Únik... z minulosti
    • Přízrak trpasličích dolů

      • 168 stránek
      • 6 hodin čtení
      4,5(3)Ohodnotit

      Ze stříbrných dolů v Gnarlingu se šíří strach. Mlhou se plouží kvílející postavy a děsí trpasličí dělníky. Práce ustává a doly se vyprazdňují. V obavě, že těžba stříbra ustane nadobro, posílá král Margolix pro odváženého hrdinu, který by hrůze z podzemí učinil přítrž. Se svým nemožným bratránkem po boku se na tuto nebezpečnou misi vydáš právě ty. Podaří se ti vyřešit záhadu strašidelných dolů? Kniha nabízí interaktivní příběh: TY rozhoduješ, kterou cestou se budeš ubírat a kterým nepřátelům se postavíš. Ovšem pozor, ve zkouškách, které na tebe čekají, můžeš obstát jen s pořádnou porcí odvahy, vytrvalosti a také s trochou štěstí!

      Přízrak trpasličích dolů
    • Únikovka. Únik... z Dračího hradu

      • 108 stránek
      • 4 hodiny čtení
      4,3(4)Ohodnotit

      Mezi profesory uznávané kouzelnické akademie Salafanash se vloudil zrádce, který chce zavraždit krále! Když pozná, že se vám ho podařilo prokouknout, obviní vás z krádeže magického amuletu a vy skončíte v podzemní kobce. Jak se odtud proboha dostanete? Dokážete uniknout, najít ukradený amulet, vyváznout se zdravou kůží z Dračího hradu, vrátit se včas do Salafanashe a zachránit panovníka?

      Únikovka. Únik... z Dračího hradu
    • Čarodějův odkaz

      • 200 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,0(2)Ohodnotit

      Hordy temného vládce Gorlaše ohrožují Korduulu, tvou domovinu! Jedině kouzelná hůl bájného krále Cardra může jejich útok odvrátit. Hůl se však před dávnými věky rozpadla na tři části a země nyní zoufale potřebuje hrdinu, který by je nalezl a znovu spojil. Jinak je osud Korduuly zpečetěn! V tomto interaktivním fantastickém dobrodružství se v roli tohoto hrdiny octneš právě TY! Ty rozhoduješ o tom, kterou cestou se vydáš a s jakými protivníky se utkáš. Avšak pozor – záhuba se může ukrývat kdekoliv. Jen s pořádnou porci odvahy, vytrvalosti a také trochou štěstí můžeš obstát ve všech zkouškách, které na tebe čekají ve SVĚTĚ TISÍCE DOBRODRUŽSVÍ! Fantasy gamebook s jednoduchými pravidly, vhodný i pro mladší čtenáře.

      Čarodějův odkaz
    • Poklad zlobrů

      • 176 stránek
      • 7 hodin čtení
      3,7(9)Ohodnotit

      Fantasy gamebook s jednoduchými pravidly, vhodný i pro mladší čtenáře. Druhý díl série navazuje na Čarodějův odkaz. Ke knize doporučujeme váček s dřevěnými runami, který vylepší herní zážitek (ač runy nejsou ke hraní nutné). Gamebook Poklad zlobrů zavede čtenáře do severské vesnice Roog, ležící v malebném království Korduula. Tvůj zcela poklidný život kovářského pomocníka vezme za své, když se bratránek Bolko vydá do lesa hledat bájný zlobří poklad. Yorrocký hvozd je plný nástrah a nebezpečí. Odvážíš se do něj vstoupit, abys nerozvážného příbuzného přivedl zpět? Obstojíš ve zkoušce síly, odvahy a vytrvalosti? Kniha zkušeného autora Jense Schumachera nabízí interaktivní zábavu, kde o vývoji příběhu rozhoduješ jen ty sám! Ukázka z knihy Odkazy Průvodní listina

      Poklad zlobrů
    • Hranatá rajčata a dalších 33 kulišáckých pokusů a efektů, které ti tvůj fyzikář až do teď zamlčoval! Oblafni své okolí bombastickými efekty, jako jsou: podomácku vyrobené blesky nebo explodující bomba z koláče. Nauč se také, jak překvapit sněhovou bitvou v nejparnějším létě, jak uvařit špagety z březové kůry nebo jak se podívat na dno louže. Dozvíš se i spoustu věcí o technice, fyzice, chemii a biologii. Pomocí měřiče kulišárnosti se na konci knihy můžeš poměřit se svými kamarády a zjistit, kdo z vás je nejgeniálnější experimentátor. Ultrakulišácký!

      Pokusy a rošťárny pro kluky a holky
    • To find and utilize innovations in Europe seems to be one of the hardest problems in Europe in the upcoming years. Worldwide 85% percent of the development efforts are spent on products and services that never reach the market, thus leaving a big hole in the political economies. At the same time the potential of certain products or services (like SMS) is totally underestimated by the experts, leading to unexpected market opportunities. The concept of Living Labs was built up as an approach to stimulate user-driven innovations in order to better understand and exploit innovations. However while more and more enterprises and regions in Europe and all over the world start to commit themselves to the basic principles and guidelines of Living labs, the starting point for these enterprises and regions is very different. The book „European Living Labs - a new approach for human centric regional innovation“ tries to outline where the Living Lab principle originates from and identifies the roots of the Living Lab movement. It shows the potential that can be unleashed by putting the customer into the driver seat of innovations and explains what kind of methods and methodologies exists to achieve this goal. The book proceeds by classifying and describing the different good practices that can be found all over Europe. The technological infrastructural requirements are investigated and a picture is drawn on how in the future the Living Labs will be able to cooperate and to standardise their services for entrepreneurs to allow these parties to roll out their innovation and products on a European bases.

      European living labs
    • Für alle Escape-Room- und Rätsel-Fans ab 9 Jahren: Schaffst du es lebend aus dem Geisterhaus? Eine Mutprobe führt dich in finsterer Nacht in ein altes Landhaus, um das sich allerlei gruselige Gerüchte ranken. Unerschrocken betrittst du das Gemäuer – als plötzlich der Boden unter dir nachgibt und du in einen stockdunklen Keller stürzt. Plötzlich raschelt, pfeift und heult es ringsherum ... Spukt es in dem alten Kasten etwa tatsächlich? Und wie kommst du hier wieder raus? Löse den Fall und befreie dich mithilfe der spannenden Rätsel und Aufgaben aus der brenzligen Situation im Spukhaus! In diesem Gamebuch versammeln sich viele verschiedene Rätseltypen, die mithilfe von Logik, Kombinationsgabe und einem schlauen Kopf gelöst werden müssen – ein super Rätselspaß für alle, die Spannung und Unterhaltung lieben! In dieser Reihe von spannenden Escape-Room-Büchern wird der Leser und Rätsellöser selbst aktiv und schneidet beim Weiterrätseln die richtigen Seiten auf, um weiterzukommen! Mit vielen verschiedenen Rätseln: Suchrätsel, Wimmelbilder, Texträtsel, Labyrinthe, Zahlenrätsel, Kombinationsaufgaben u. v. m. Mit Hilfestellungen, Lösungen und Punktewertung: Wenn man mal nicht weiterweiß, gibt es Joker mit Hinweisen und am Schluss alle Lösungen sowie eine Bewertung der erreichten Punkte Alleine oder mit mehreren spielbar: Den Escape-Room-Fall kann man alleine lösen oder zusammen mit Freunden oder der Familie Ideal als Geschenk: Ein tolles Mitbringsel für alle rätselbegeisterten Kinder ab 9 Dieses Escape-Room-Spiel macht nicht nur allen Rätsel-Fans Spaß, sondern fördert auch noch das logische Denken und die Konzentration der Kinder!

      Escape Room - Flucht aus dem Haus der Geister