Neuvážená sázka vás za jedné temné noci zavede do starobylého venkovského sídla, opředeného nejrůznějšími strašidelnými pověstmi. Čeká vás pořádná zkouška odvahy! Neohroženě vstoupíte do útrob domu, když tu se pod vámi propadne podlaha. Ocitáte se v temném sklepení. Kolem se ozývají tajemné zvuky... Opravdu vás nešálí sluch? A jak se odtud proboha dostanete? Jste vězněm ve strašidelném domě – dokážete odtud vyváznout se zdravou kůží?
Jens Schumacher Knihy






Váš strýček je geniální vynálezce a sestrojil první funkční časostroj na světě. A vy si ho smíte vyzkoušet. Pronikavý záblesk světla – a užasle se rozhlížíte po pravěkém pralese. Vzápětí se dáváte na útěk před krvelačnými dinosaury a chcete se vrátit nazpět. Jenže přístroj má naneštěstí ještě nějaké mouchy a vláčí vás z jedné historické epochy do druhé… Stáváte se vězněm v hlubinách času! Dokážete se vrátit se zdravou kůží zpět do současnosti?
Přízrak trpasličích dolů
- 168 stránek
- 6 hodin čtení
Ze stříbrných dolů v Gnarlingu se šíří strach. Mlhou se plouží kvílející postavy a děsí trpasličí dělníky. Práce ustává a doly se vyprazdňují. V obavě, že těžba stříbra ustane nadobro, posílá král Margolix pro odváženého hrdinu, který by hrůze z podzemí učinil přítrž. Se svým nemožným bratránkem po boku se na tuto nebezpečnou misi vydáš právě ty. Podaří se ti vyřešit záhadu strašidelných dolů? Kniha nabízí interaktivní příběh: TY rozhoduješ, kterou cestou se budeš ubírat a kterým nepřátelům se postavíš. Ovšem pozor, ve zkouškách, které na tebe čekají, můžeš obstát jen s pořádnou porcí odvahy, vytrvalosti a také s trochou štěstí!
Únikovka. Únik... z Dračího hradu
- 108 stránek
- 4 hodiny čtení
Mezi profesory uznávané kouzelnické akademie Salafanash se vloudil zrádce, který chce zavraždit krále! Když pozná, že se vám ho podařilo prokouknout, obviní vás z krádeže magického amuletu a vy skončíte v podzemní kobce. Jak se odtud proboha dostanete? Dokážete uniknout, najít ukradený amulet, vyváznout se zdravou kůží z Dračího hradu, vrátit se včas do Salafanashe a zachránit panovníka?
Čarodějův odkaz
- 200 stránek
- 7 hodin čtení
Hordy temného vládce Gorlaše ohrožují Korduulu, tvou domovinu! Jedině kouzelná hůl bájného krále Cardra může jejich útok odvrátit. Hůl se však před dávnými věky rozpadla na tři části a země nyní zoufale potřebuje hrdinu, který by je nalezl a znovu spojil. Jinak je osud Korduuly zpečetěn! V tomto interaktivním fantastickém dobrodružství se v roli tohoto hrdiny octneš právě TY! Ty rozhoduješ o tom, kterou cestou se vydáš a s jakými protivníky se utkáš. Avšak pozor – záhuba se může ukrývat kdekoliv. Jen s pořádnou porci odvahy, vytrvalosti a také trochou štěstí můžeš obstát ve všech zkouškách, které na tebe čekají ve SVĚTĚ TISÍCE DOBRODRUŽSVÍ! Fantasy gamebook s jednoduchými pravidly, vhodný i pro mladší čtenáře.
Poklad zlobrů
- 176 stránek
- 7 hodin čtení
Fantasy gamebook s jednoduchými pravidly, vhodný i pro mladší čtenáře. Druhý díl série navazuje na Čarodějův odkaz. Ke knize doporučujeme váček s dřevěnými runami, který vylepší herní zážitek (ač runy nejsou ke hraní nutné). Gamebook Poklad zlobrů zavede čtenáře do severské vesnice Roog, ležící v malebném království Korduula. Tvůj zcela poklidný život kovářského pomocníka vezme za své, když se bratránek Bolko vydá do lesa hledat bájný zlobří poklad. Yorrocký hvozd je plný nástrah a nebezpečí. Odvážíš se do něj vstoupit, abys nerozvážného příbuzného přivedl zpět? Obstojíš ve zkoušce síly, odvahy a vytrvalosti? Kniha zkušeného autora Jense Schumachera nabízí interaktivní zábavu, kde o vývoji příběhu rozhoduješ jen ty sám! Ukázka z knihy Odkazy Průvodní listina
Hranatá rajčata a dalších 33 kulišáckých pokusů a efektů, které ti tvůj fyzikář až do teď zamlčoval! Oblafni své okolí bombastickými efekty, jako jsou: podomácku vyrobené blesky nebo explodující bomba z koláče. Nauč se také, jak překvapit sněhovou bitvou v nejparnějším létě, jak uvařit špagety z březové kůry nebo jak se podívat na dno louže. Dozvíš se i spoustu věcí o technice, fyzice, chemii a biologii. Pomocí měřiče kulišárnosti se na konci knihy můžeš poměřit se svými kamarády a zjistit, kdo z vás je nejgeniálnější experimentátor. Ultrakulišácký!
Finding and utilizing innovations in Europe poses significant challenges in the coming years. Globally, 85% of development efforts focus on products and services that never reach the market, creating gaps in political economies. Meanwhile, the potential of certain innovations, such as SMS, is often underestimated, leading to unexpected market opportunities. The Living Labs concept was developed to stimulate user-driven innovations, enhancing understanding and exploitation of these innovations. As more enterprises and regions in Europe and worldwide adopt Living Lab principles, their starting points vary widely. This work outlines the origins of the Living Lab movement, highlighting the potential unlocked by placing customers at the forefront of innovation. It discusses existing methods and methodologies to achieve this goal and classifies various successful practices across Europe. Additionally, it examines the technological infrastructure needed for Living Labs and envisions future cooperation and standardization of services, enabling entrepreneurs to launch their innovations and products across Europe effectively.
Für alle Escape-Room- und Rätsel-Fans ab 9 Jahren: Schaffst du es lebend aus dem Geisterhaus? Eine Mutprobe führt dich in finsterer Nacht in ein altes Landhaus, um das sich allerlei gruselige Gerüchte ranken. Unerschrocken betrittst du das Gemäuer – als plötzlich der Boden unter dir nachgibt und du in einen stockdunklen Keller stürzt. Plötzlich raschelt, pfeift und heult es ringsherum ... Spukt es in dem alten Kasten etwa tatsächlich? Und wie kommst du hier wieder raus? Löse den Fall und befreie dich mithilfe der spannenden Rätsel und Aufgaben aus der brenzligen Situation im Spukhaus! In diesem Gamebuch versammeln sich viele verschiedene Rätseltypen, die mithilfe von Logik, Kombinationsgabe und einem schlauen Kopf gelöst werden müssen – ein super Rätselspaß für alle, die Spannung und Unterhaltung lieben! In dieser Reihe von spannenden Escape-Room-Büchern wird der Leser und Rätsellöser selbst aktiv und schneidet beim Weiterrätseln die richtigen Seiten auf, um weiterzukommen! Mit vielen verschiedenen Rätseln: Suchrätsel, Wimmelbilder, Texträtsel, Labyrinthe, Zahlenrätsel, Kombinationsaufgaben u. v. m. Mit Hilfestellungen, Lösungen und Punktewertung: Wenn man mal nicht weiterweiß, gibt es Joker mit Hinweisen und am Schluss alle Lösungen sowie eine Bewertung der erreichten Punkte Alleine oder mit mehreren spielbar: Den Escape-Room-Fall kann man alleine lösen oder zusammen mit Freunden oder der Familie Ideal als Geschenk: Ein tolles Mitbringsel für alle rätselbegeisterten Kinder ab 9 Dieses Escape-Room-Spiel macht nicht nur allen Rätsel-Fans Spaß, sondern fördert auch noch das logische Denken und die Konzentration der Kinder!



