Knihobot

Daniela Havlíčková

    Pohled do očí
    Zastavení v krajinách
    Flétna milosti
    Listy matce
    Venda Truhlářová
    Sex-fikce aneb Hledám za manžela muže
    • SF prvkem je plyn sloužící ke stimulaci lidských emocí a k omlazování lidské psychiky. Kromě toho je hlavní hrdina, manipulovaný psychiatr Jančár, konfrontován s vizemi budoucího vývoje událostí. Na jejich základě se marně pokouší změnit běh svého života. 2. vydání

      Sex-fikce aneb Hledám za manžela muže
    • Výbor milostných veršů ze sbírek Sněhokruh, Zrození, Od moře přicházím, Tichý kormorán, Dodrý déšť a z rukopisů.

      Flétna milosti
    • Básnická sbírka, rozdělená dle témat do oddílů -Zkoumání rodokmenu, Konfrontace, Proměny, Já krajina. Obsáhlý komentář a zhodnocení básníkova díla od Josefa Peterky

      Zastavení v krajinách
    • Verše v širokém tématickém záběru manifestují básníkovu lásku k domovině a k rodné vlasti.

      Pohled do očí
    • Tyto básně a povídky věnoval autor svým synům Jakubovi a Ondřejovi.

      Čelní náraz
    • Soubor čtrnácti povídek moderních bengálskych autorů na milostná témata.

      Lásky nelaskavé
    • Publikace „Metodika – Kompetence, Kvalita, Kvalifikace, (sebe)Koncepce pro neformální vzdělávání“ vznikla v rámci projektu K2, zaměřeného na kvalitu a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání. Je určena pracovníkům s dětmi a mládeží v neziskových organizacích, kteří mohou využít nabyté kompetence k zkvalitnění volnočasových aktivit. První vzdělávací modul se zaměřuje na kompetenční přístup a propojuje všechny části vzdělávacího programu. Druhý modul se věnuje plánování evaluace a představuje metody sebeevaluace a vybrané nástroje. Třetí modul se soustředí na rozvoj kompetencí účastníků, aby se stali kompetentními vedoucími v neformálním vzdělávání. Čtvrtý modul pomáhá účastníkům stát se průvodci při plánování rozvoje dospívajících a dospělých. Na přípravě textů se podílel tým odborných spolupracovníků, s editorkou Mgr. Danielou Havlíčkovou. Každý modul lze realizovat samostatně, kombinovat nebo provádět jako ucelený program. Přílohy k modulům jsou dostupné v elektronické verzi na www.ka2.cz/publikace, kde je také možné stáhnout tuto publikaci. Publikace má za cíl přispět ke zkvalitnění neformálního vzdělávání.

      Metodika – Kompetence, Kvalita, Kvalifikace, (Sebe)Koncepce pro neformální vzdělávání
    • Publikace je zaměřena na problematiku kompetencí a jejich rozvíjení u dětí a mládeže i u pracovníků pracujících s dětmi a mládeží v oblasti neformálního vzdělávání. Představuje jeden z výstupů klíčové aktivity Uznávání neformálního vzdělávání projektu Klíče pro život – Rozvoj klíčových kompetencí v zájmovém a neformálním vzdělávání. Postupně vás provede problematikou neformálního vzdělávání, představí kompetenční přístup ve vzdělávání a seznámí s pojmem klíčové kompetence. Je v ní popsán způsob, jakým můžeme pracovat s klíčovými kompetencemi při tvorbě vzdělávacího programu nebo vzdělávací aktivity a při jejich závěrečné evaluaci. Text je doplněn příklady, jak s touto problematikou pracujeme v projektu, ať už se jedná o pojetí klíčových kompetencí, o otázku minimálních kompetenčních profilů nebo systém záznamu a vyhodnocování rozvoje kompetencí účastníků vzdělávání. Publikace je určena pedagogickým pracovníkům středisek volného času, školních družin, školních klubů a pracovníkům pracujícím s dětmi a mládeží v nestátních neziskových organizacích, kteří se aktivně věnují vzdělávání, ať již jako vedoucí kroužků či oddílů. Věříme, že poslouží při vaší práci jako inspirativní příklad i jako zdroj zajímavých informací posilující pochopení ne vždy šťastně uchopeného tématu.

      Kompetence v neformálním vzdělávání