Kniha pro všechny teraristy, kteří by chtěli zkusit chovat vodní želvy a pro všechny, kteří už vodní želvy chovají. Dozvíte se, jaké vodní želvy jsou vhodné k chovu doma, jak jim přizpůsobit terárium, jaké technické prostředky budete potřebovat, aby byly vaše vodní želvy spokojené. V knize jsou samozřejmě i informace o správném krmení, nejběžnějších nemocech želv a první pomoci. Kniha je doplněna dvěma stránkami pro děti.
Regina Kuhn Knihy






Morčata
- 48 stránek
- 2 hodiny čtení
Všechno, co byste měli vědět o péči a krmení. Rozmanitost srsti a barev. Jak správně chytit a uchopit morče. Dvakrát jedna může být 100 - o rozmnožování. Nemocné morče. Co všechno lze pozorovat na našich morčatech.
Křečci a křečíci
- 48 stránek
- 2 hodiny čtení
Křečci a křečci v bytě. Kde je můžete sehnat. Správné zacházení. Zařízení klece. Vhodné krmení. Pravidelná péče. Odchov mladých. Barevné varianty. Najčastější choroby
Pes a dítě - nejlepší kamarádi
- 64 stránek
- 3 hodiny čtení
Harmonický vztah mezi dítětem a psem je přáním mnoha rodičů – vyrůstat se psem je zase snem mnoha dětí. Aby se vše podařilo tak, jak má, přečtěte si tuto chovatelskou příručku. Dozvíte se vše potřebné – tipy na správné zacházení s vlastním i cizím psem, pravidla správné hygieny a nápady na společnou zábavu pro psa a dítě všech věkových skupin. Kromě toho zde najdete vyzkoušené tipy pro těhotné ženy, které vlastní psa, a také základy výchovy rodinného psa, které vám pomohou vytvořit přátelský vztah člověka a zvířete od samého začátku.
Zakrslí králíci
- 48 stránek
- 2 hodiny čtení
Jak poznat pravého zakrslého králíka, plemen králíků, klece a králíkárny, králík ve venkovním výběhu, králík v bytě, vhodná potrava a její správné množství, péče o srst, chov a odchov mláďat.
Zlatý křeček
- 64 stránek
- 3 hodiny čtení
Zlatý samotář na průzkumech! Večer se zlatý křeček probere, teď je v kleci pěkně živo: Čistí se, "křečkuje" a cpe se, co se do něj vejde. Přes den pak potřebuje zasloužený odpočinek. S očima jako knoflíky a příjemným vzhledem okouzlí křeček velké i malé. Abyste se ze svého roztomilého kamaráda radovali co nejdéle, přečtěte si v této knížce vše, co potřebujete vědět o jeho chovu, péči o něj, výživě a zdravotní prevenci. Kromě toho získáte řadu tipů, jak můžete pro své zvířátko vymyslet různorodé aktivity.
Myši a pískomilové
- 48 stránek
- 2 hodiny čtení
V této publikaci najdete vše co by jste měli vědět o chovu myší, pískomilů a potkanů. Dozvíte se zajímavé informace a rady o tom, jak vybrat správnou klec a její zařízení, správné krmivo, jak předcházet nejběžnějším onemocněním a jak je léčit.
Potkan
- 64 stránek
- 3 hodiny čtení
S potkany je stále zábava! Kdo jim jednou otevře srdce, nemusí si dělat starosti, že by se někdy nudil. Potkani jsou velice inteligentní, mimořádně zvědaví a neuvěřitelně mazaní. Díky těmto vlastnostem jsou jako stvoření pro vzrušující a činorodé přátelství s člověkem. Aby měli vaši všeteční hlodavci stále dobrou náladu, najdete v knize vše o jejich chovu, péči, výživě a zdraví. Příručka obsahuje i spoustu osvědčených tipů a nápadů jak vybudovat malý potkaní ráj, v němž by se vaši chovanci mohli věnovat nejrůznějším činnostem a rozpustilým hrám.
Štěně
- 64 stránek
- 3 hodiny čtení
Štěňata jsou velmi zvědavá a prozkoumávají své okolí s nevázanou chutí ke hře a plny očekávání. Prvními nemotornými krůčky a pohledem velkých štěněčích očí si v mžiku získají srdce každého. V této knize se dovíte vše, co byste měli vědět, aby z vašeho psího miminka vyrostl šťastný, nebojácný a spolehlivý dospělý pes, ať už jde o přivykání, mírnou výchovu, stravu nebo zdraví. K tomu navíc získáte mnoho vyzkoušených tipů a nápadů, jak vybudovat důvěryplný vztah mezi psem a člověkem, a také řadu podnětů, jak si se psem hrát.
Guerilla Marketing bietet Unternehmen eine kreative und überraschende Alternative zum klassischen Marketing, das zunehmend an Wirkung verliert. Regina Kuhn analysiert, welche Unternehmen von Guerilla Marketing profitieren können und welche Faktoren für den Erfolg entscheidend sind. Anhand konkreter Beispiele aus der Praxis verdeutlicht sie die verschiedenen Formen wie Ambient, Viral, Buzz und Ambush Marketing. Zudem untersucht sie die Kombination von Guerilla Marketing mit traditionellen Methoden und beleuchtet sowohl Erfolgs- als auch Misserfolgsfaktoren, um wertvolle Erkenntnisse für zukünftige Kampagnen zu gewinnen.