The Oxford book of women's writing in the United States
- 596 stránek
- 21 hodin čtení
"A sumptuous selection of short fiction and poetry. . . . Its invitation to share the passion of women's voices characterizes the entire volume."--"USA Today."
Cathy N. Davidson je průkopnická myslitelka, která se zaměřuje na to, jak se učíme a jak se naše učení mění v digitálním věku. Její práce zkoumá inovativní formy učení a význam mezioborových studií pro pochopení komplexních výzev naší doby. Davidson se zasazuje o nové pedagogické přístupy, které propojují humanitní vědy, umění a vědu, aby podpořila hlubší a přizpůsobivější formy poznání. Její vize klade důraz na propojené myšlení a neustálou adaptaci v dynamicky se vyvíjejícím světě.




"A sumptuous selection of short fiction and poetry. . . . Its invitation to share the passion of women's voices characterizes the entire volume."--"USA Today."
How to Revolutionize the University to Prepare Students for a World In Flux
The author critiques the current state of American universities, asserting they are trapped in outdated practices. By examining systemic issues and proposing innovative solutions, the book advocates for a transformative approach to higher education. It highlights the need for modernization to better serve students and society, aiming to inspire a reimagining of academic institutions for the future.
College still looks like it did a century ago, with instructors delivering lectures to silent rows of students. Yet research shows unambiguously that active learning is more effective and inclusive. The New College Classroom translates the evidence into hands-on guidance for teachers in every discipline and institution, so all students can excel.