Knihobot

Max Van Manen

    Max van Manen je významný badatel v oblasti fenomenologické metodologie a pedagogiky. Jeho práce se zaměřuje na etické aspekty výzkumu a psaní, přičemž čerpá z hlubokého porozumění lidské zkušenosti. Vede doktorské semináře a pracuje na několika knihách, které dále rozvíjejí jeho myšlenky o fenomenologické praxi. Jeho přístup zdůrazňuje promyšlenou reflexi a etickou odpovědnost ve vzdělávání i výzkumu.

    Kindheit und Geheimnisse
    Pedagogical Tact
    Pedagogický takt. Když víme, jak jednat, i když nevíme, co dělat
    • V knize Pedagogický takt: Když víme, jak jednat, i když nevíme, co dělat Max van Manen zkoumá povahu vztahů mezi dospělými a dětmi. Na srozumitelných příkladech ukazuje, jak jednání učitelů, vychovatelů i rodičů závisí na citlivém porozumění, vstřícné pozornosti a tvořivé schopnostijednat bezprostředně, starostlivě i vhodně, a přibližuje tak pedagogické fenomény, které jsou jádrem dobré pedagogické praxe.

      Pedagogický takt. Když víme, jak jednat, i když nevíme, co dělat
    • Pedagogical Tact

      • 239 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,5(20)Ohodnotit

      Describes how teacher-student relations possess an improvisational and ethical character. Internationally known educator Max van Manen shows through recognizable examples and evocative stories how good teaching is driven by the phenomenology of pedagogy.

      Pedagogical Tact