Knihobot

Martina Vojtěchovská

    Martina Vojtěchovská
    Fotografujeme
    Metody výzkumu médií
    • 2010

      Metody výzkumu médií

      • 293 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,0(8)Ohodnotit

      Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).

      Metody výzkumu médií
    • 1996

      Fotografujeme

      • 76 stránek
      • 3 hodiny čtení

      Dozvíte se,jak pracuje fotografický přístroj. Naučíte se sami vyvolávat a zvětšovat snímky. Zjistíte,co všechno patří do výbavy fotografa. Poznáte,jak lze fotografie neusttále vylepšovat.

      Fotografujeme