Knihobot

Pavel Šamšula

    19. leden 1943
    Pavel Šamšula
    Výtvarná výchova v 7. a 8. ročníku
    Průvodce výtvarným uměním IV
    Kreslete si s námi
    Průvodce výtvarným uměním III. díl
    Průvodce výtvarným uměním II
    Průvodce výtvarným uměním (1. díl)
    • 2002

      Výtvarná čítanka pro 9. ročník základní školy. V závěrečném dílu obrazárny se zblízka podíváme na portrét a na vztahy člověka a umění k módě, přírodě, ale i technice, či k válce. Navštívíme i tajuplný a cize krásný svět mikrosvěta.

      Obrazárna v hlavě 6
    • 2000

      Průvodce výtvarným uměním III. díl

      • 128 stránek
      • 5 hodin čtení
      5,0(3)Ohodnotit

      Ve třetím svazku Průvodce se seznámíme s uměním renesance, baroka a romantismu. Budeme sledovat jak a v jaké době se proměňují čtyři základní přístupy ke skutečnosti - smyslový, rozumový, citový a estetizující. Publikace je doplněna slovníčkem základních pojmů

      Průvodce výtvarným uměním III. díl
    • 2000

      Obrazárna v hlavě 5

      • 64 stránek
      • 3 hodiny čtení

      Výtvarná čítanka pro 8. ročník základní školy. V tomto díle obrazárny se budeme zabývat zobrazením práce a pohybu. Podíváme se, jak se maluje kůň a zda mohou sochy chodit. V protikladu k pohybu stojí naopak zátiší. Nakonec se podíváme do světa koláží a grafiky, včetně tzv. užité grafiky - známek a piktogramů.

      Obrazárna v hlavě 5
    • 1999

      Obrazárna v hlavě 4

      • 63 stránek
      • 3 hodiny čtení

      Výtvarná čítanka pro 7. ročník základní školy. Prostřednictvím souhvězdí na obloze vstoupíme do světa zobrazení zvířat, stromů a krajiny. Podrobněji se budeme zabývat zjednodušením a stylizací. Exkurze do lidového umění nás přivede k ornamentům a dekoru.

      Obrazárna v hlavě 4
    • 1997

      Obrazárna v hlavě 3

      • 63 stránek
      • 3 hodiny čtení

      Výtvarná čítanka pro 6. ročník základní školy. V tomto díle se budeme hlavně věnovat vztahu člověka ke zvířatům, prostředí pro život a podíváme se poprvé na sochařství. Příjemná bude i exkurze mezi knižní ilustrace a k základům animovaného filmu.

      Obrazárna v hlavě 3
    • 1997

      Cesty k objevům grafického projevu. Lze n akreslit neviditelné?--pohyb,zvuk,hudbu?

      Kreslete si s námi