Knihobot

Jiří Matyskiewicz

  • Shigor Birdman
Jiří Matyskiewicz
Kletby, hadi, barbaři
Za smrtí. Obránce perimetru. Kniha II.
Sektor osm. Obránce perimetru. Kniha I.
  • Sektor osm. Obránce perimetru. Kniha I.

    • 304 stránek
    • 11 hodin čtení
    4,5(218)Ohodnotit

    Ruslan je výborný počítačový hráč. Proto ho zaujme nabídka tajemného cizince. Má se stát jeho náhradníkem v záhadné hře Obránce perimetru. Jde o hru pro elitní „klub“ bohatých, kteří si v ní dokazují svou výjimečnost. Bohužel cizinci se v ní moc nedaří, a tak chce vše vyřešit angažováním skvělého stratéga Ruslana. Samozřejmě že jde o ilegální řešení… Probuzení v cizím těle je pro Ruslana první šok. Druhý, daleko větší, je zjištění, že se stal Georgem, členem Oranžového rodu a korunním princem Říše, a nachází se ve vesmíru na palubě těžkého útočného křižníku. Seznámení se zástupci mimozemských ras kudlanů a chameleonů je už opravdu jen drobnost… Po překonání prvotních nesnází se Georg/Ruslan pouští do hry a jeho neortodoxní přístup rychle slaví úspěch. A ten se neodpouští… Brzy musí čelit podrazům a intrikám nejen konkurenčních rodů, ale i z vlastních řad. Jenže na podobné hrátky možná moc času nezbývá, protože Říši napadli mimozemští vetřelci, cizáci, a jejich převaha je drtivá. Nastává pravý okamžik, aby Ruslan dokázal, že jeho pověst špičkového hráče vůbec nepřeháněla. Ve víru všech událostí ale Ruslan začíná stále více přemýšlet nad tím, zda se opravdu stále ještě jedná o hru… nebo je vše úplně jinak?

    Sektor osm. Obránce perimetru. Kniha I.
  • Za smrtí. Obránce perimetru. Kniha II.

    • 304 stránek
    • 11 hodin čtení
    4,5(177)Ohodnotit

    V reálném světě je Ruslan skvělý hráč vesmírných strategií. V tom digitálním je z něj Georg royl Inoky ton Mesfelle, korunní princ Říše a významný člen Oranžového rodu. Před nějakou dobou totiž Ruslan kývl na nabídku tajemného cizince, pana G.I., aby se stal jeho náhradníkem ve hře Obránce perimetru. Jde o prestižní záležitost pro úzký okruh bohatých vyvolených a pan G.I. si v ní vedl velmi špatně. Což se už nedá říct o výkonu Ruslana/Georga, který se díky svým schopnostem geniálního stratéga a obratného diplomata stává mimořádně úspěšnou herní postavou. A úspěch se neodpouští ani v herním světě, takže kromě boje s hordami cizáků, nepřátelských mimozemšťanů, musí princ Georg čelit intrikám vévody Paola, hlavy Oranžového rodu. Rozehrává tak nebezpečnou hru na dvou frontách. Čeká ho střet s cizáckými agresory a k tomu finální bitva s mnohonásobnou přesilou flotily vévody Paola. Jediná porážka by znamenala pro Ruslana konec v herní kariéře. Nebo i v opravdovém životě? Na tuto otázku Ruslan stále hledá odpověď – je hráčem nebo přímým účastníkem reálného dění…?

    Za smrtí. Obránce perimetru. Kniha II.
  • PROFESIONÁLNÍ TRPASLIČÍ VYKRADAČI KOBEK A HROBEK SE VYDÁVAJÍ NA MOŘE… Správný chlap potřebuje jen krátkou bederní roušku, velkou sekeru a kýbl odvahy. Barbar Gorax tohle všechno má. Co mu chybí, je sláva a bohatství. A sem tam nějaká ta mozková buňka. Naštěstí mu ale čarodějnice předpověděla, že se stane králem, což by mělo všechny jeho problémy vyřešit. Jediná svízel je, že aby naplnil svůj osud, potřebuje získat prokletý smaragd ukrytý ve ztraceném chrámu. Uprostřed džungle. Na tajemném ostrově. Aby si zajistil úspěch, najme si Kobkanýry, profesionální trpasličí čističe hrobek a kobek. Pro Tada, Munga či Majzlu je tahle výprava prostě jen další fuška. Dokážou si poradit s neustávajícím deštěm, agresivními příšerami, hadími bohyněmi i aktivními sopkami. Jen kdyby se do pohody hodil ještě jejich chlebodárce – a především přestal trvat na tom, že je celá tahle taškařice věc, jíž se každý rozumný trpaslík vyhýbá jako kočka kalužím. Dobrodružství. ____ Neotřelá „feel-good“ fantasy plná akce a humoru, která vám připomene ta nejúžasnější dobrodružství, která jste prožili při hraní Dračího doupěte!

    Kletby, hadi, barbaři