Knihobot

Kristján Kristjánsson

    Kristján Kristjánsson se zaměřuje na filozofické zkoumání teorií ve vzdělávací psychologii a etické výchově, inspirované Aristotelem, se zvláštním důrazem na povahu a ctnostné emoce. Jeho práce spojuje filozofii a společenské vědy, zkoumá témata jako obecné vzdělávání, morální výchovu a politickou filozofii. Zajímá se o budování charakteru a rozvoj ctností, přičemž klade důraz na emocionální inteligenci a morální rozvoj. Jeho přístup nabízí hluboký vhled do toho, jak mohou ctnosti utvářet naše myšlení a jednání.

    Flourishing as the Aim of Education
    Výchova charakteru a výuka ctnosti ve školách
    • 2021

      Flourishing as the Aim of Education

      A Neo-Aristotelian View

      • 216 stránek
      • 8 hodin čtení

      Focusing on the concept of student flourishing, this book presents a theoretical framework aimed at redefining the primary goal of education. Each chapter not only explores the foundations of flourishing but also provides practical insights for teachers and educators, encouraging them to actively support and enhance the well-being of their students.

      Flourishing as the Aim of Education