E-Commerce Power
- 274 stránek
- 10 hodin čtení
In E-Commerce Power, Jason G. Miles shares a practical framework for starting and scaling a profitable e-commerce brand in the age of Amazon.
Jason Miles je uznávaným odborníkem na e-commerce a spoluzakladatelem digitální publikační společnosti, která se zaměřuje na tvorbu a distribuci digitálních průvodců. Jeho práce také zahrnuje významné charitativní úsilí, kde se podílí na projektech zaměřených na boj proti extrémní chudobě v Zambii prostřednictvím vytváření pracovních míst a podpory vzdělávání dětí. Miles využívá své rozsáhlé znalosti v oblasti podnikání a mezinárodního neziskového managementu k tomu, aby pozitivně ovlivňoval jak v oblasti e-commerce, tak v oblasti sociální odpovědnosti.



In E-Commerce Power, Jason G. Miles shares a practical framework for starting and scaling a profitable e-commerce brand in the age of Amazon.
"In his autobiography Jason Miles offers up-close encounters with multiple creative powerhouses including Miles Davis, Marcus Miller, Luther Vandross, Ivan Lins, Grover Washington Jr., David Sanborn, Chaka Khan, and Roberta Flack AMO. His story also opens a window on the long-gone days of costly excess in the recording industry. He's frank about the stressful cost of perfecting his craft as well as his euphoria in coming up with just the right solutions to what a piece of music required"--Back cover.
A guide to marketing and building your business on Instagram