Knihobot

Tom Oliver

    Tom Oliver je globální sociální podnikatel, umělec a vizionář, který zasvětil svou kariéru podpoře sociálních změn prostřednictvím podnikání. Jeho práce a iniciativy, jako je Světová nadace pro mír a Světový festival míru, byly oceněny a podpořeny předními světovými osobnostmi a organizacemi. Oliver je také uznávaným hudebníkem a umělcem, který propojuje své aktivity s hlubokým závazkem k filantropii a mezinárodní spolupráci. Prostřednictvím svého působení na akademické půdě i mimo ni inspiruje ostatní k využití svého vlivu pro pozitivní společenský dopad.

    Game Development Patterns with Unreal Engine 5
    The Self Delusion
    • The Self Delusion

      • 304 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,4(5)Ohodnotit

      'A thought-provoking and worthwhile read' THE TIMES'A timely, challenging book' GUARDIAN'[A] rich, intriguing book' NATUREWE ARE MUCH MORE CONNECTED TO NATURE AND EACH OTHER THAN WE REALISE . . .- Most of our 37 trillion cells have such a short lifespan that we are essentially made anew every few weeks- The molecules forming our bodies have been component parts of countless other organisms, from ancient plants to dinosaurs- The bacteria, fungi and viruses that make up half our bodies influence our moods and even manipulate our behaviour- Every word and every touch we receive from other people transforms the neural networks in our brain and changes our sense of selfTHE SELF DELUSION is an explosive, powerful and inspiring book that brings together overwhelming evidence against the illusion we have of ourselves as independent beings - and explains how understanding our many connections may be the key to a better future.

      The Self Delusion
    • Game Development Patterns with Unreal Engine 5

      Build maintainable and scalable systems with C++ and Blueprint

      • 254 stránek
      • 9 hodin čtení

      Focusing on design patterns, this guide enhances your C++ skills within Unreal Engine 5. It emphasizes improving your game's code by making it more readable, reusable, modular, and optimized. The book explores various design patterns and their practical applications, providing valuable insights for developers looking to elevate their game development practices.

      Game Development Patterns with Unreal Engine 5