Knihobot

Luboš Bárta

    1. leden 1957
    Neobvyklé recepty sladkostí
    Moravské koláče a české buchty
    Krůta a kuře snadno a rychle
    Těstoviny a rýže levně a rychle
    Večeře pro všední den. Pohotové, chutné
    Vařím jen pro sebe - i z polotovarů
    • 2014

      Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

      Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
    • 2013

      Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA.

      Public relations & marketingová komunikace v obchodu s vínem
    • 2008

      Ve třetím a posledním pokračování úspěšné knihy o kráse snoubení vín a pokrmů popisují autoři 180 aktuálních tuzemských vín nejpodrobnějším možným způsobem od chladné analytiky přes charakteristiku pěstování hroznů, výrobního sklepa a výroby, názor vinaře na "to své víno" až po košatý senzorický popis. Doplňuje je 90 zaručených vyzkoušených autorských receptů pokrmů. Z vybraných vín a pokrmů pak autoři vytvářejí vhodné enogastronomické kombinace. Vše doplňuje na 1200 barevných fotografií.

      Třetí kniha o kráse snoubení vín a pokrmů
    • 2006

      Tato publikace si neklade za cíl být kuchařkou, ani se nechce tvářit jako cestopis sledující gastronomii. Od všeho trochu. Na cestách za vínem do Španělska vzniklo mnoho podnětů k přemýšlení o životním stylu, historii, kultuře vůbec, návycích a zvycích, stolování a prostírání v té úžasné rozmanitosti jednotlivých regionů Španělska. A prostřený stůl vždy spojoval lidi, ať byl dlouhý či kulatý a důležité záležitosti v kulturních dějinách národů se vždy řešily a řeší u stolu s jídlem a vínem. Dopřejme si radost rozdělit se o to, co jsme poznali a doporučme po svých zkušenostech jeden z mnohých zážitků - španělské víno a jídlo. Cestou za zajímavými pokrmy se seznámíme s místními zvyklostmi, trochou historie, pohledem do krajiny, ale především pro vás uvaříme 64 typických comidas (hlavních chodů) a tapas (studených a teplých předkrmů), ale i postres (dezertů). K tomu vyhledáme a doporučíme 64 vín, která jsou k dispozici na českém trhu. Výběr jídel a vín by měl přiblížit nejdůležitější a nejtypičtější oblasti Španělska.

      Bílá ryba... aneb, Povídání o španělském jídle a víně
    • 2006

      Krůta a kuře snadno a rychle

      • 90 stránek
      • 4 hodiny čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Příprava drůbeže je rychlá a maso splňuje nároky na zdravou výživu - je nízkokalorické, lehce stravitelné, obsahuje málo tuku a je bohaté na vitaminy.

      Krůta a kuře snadno a rychle
    • 2006

      Moravské koláče a české buchty

      • 106 stránek
      • 4 hodiny čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Originální recepty pro domáci koláče a buchty, ale i další sladké a slané pečivo na Vánoce, Velikonoce a všední dny. Návod na perníkovou chaloupku a velikonční košík.

      Moravské koláče a české buchty
    • 2005

      Tato publikace vznikla naprincipu hledání ideálních vzhledových, aromatických a především chuťových kombinacích vín, pokrmů a sýrů. Vybrali jsme 80 podle našeho názoru nejlepších vín ročníků 2003 a 2004 z České republiky, 40 špičkových sýrů domácí i zahraniční výroby a na 80 originálních autorských receptů a z těchto 3 složek vytváříme nejvhodnější kombinace - víno, pokrm, sýr.

      Druhá kniha o kráse snoubení vín a pokrmů
    • 2005

      V průvodci po vinotékách České republiky najdete nejpodrobnější informace o vinotékách a jejich sortimentu, kontakty, rozhovory s vinotekáři, jejich portréty.

      Průvodce po vinotékách České republiky
    • 2005

      Laskominy sladké i slané

      • 106 stránek
      • 4 hodiny čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Hrnečková kuchařka pro vás připravila sladké i slané laskominy - slavnostní dorty, pochoutky s ovocem, jemné řezy a rolády, lahodné drobné zákusky, Lahůdkové koláče, flambované moučníky, teplé moučníky, zmrzlinové lahůdky, nepečené moučníky, poháry, ovocné saláty. Dále výborné pokrmy z masa, teplé předkrmy a malá jídla, pochoutky pro studený stůl, několik méně obvyklých příloh, výborné polévky, flambované pokrmy, fondu a k tomu všemu ještě oblíbené kávy.

      Laskominy sladké i slané
    • 2004

      50 dnů s vinaři

      • 327 stránek
      • 12 hodin čtení

      Kniha představuje formou komentovaných rozhovorů 64 vinařství přímo a o dalších se zmiňuje v rámci jednotlivých vinařských oblastí. Provede vás nově připravovaným "evropským" vinařským zákonem, v kapitolách Víno a sklo, Víno a zdraví, Víno a sýry, Víno a ryby a Víno a olivy pojednává daná témata ze širšího pohledu a na několika stovkách původních barevných fotografií nabídne i takové pohledy, které byste sami třeba nikdy neuviděli. (aktuální obrazový průvodce českými a moravskými vinařskými oblastmi, 50 předními vinařstvími a jejich nejlepšími víny).

      50 dnů s vinaři