Knihobot

Franz-Rudolf Woll

    Patenty doktora Mensingy
    Malá škola prózy
    Prométheův oheň
    Případ šesti mrtvých
    Nahá sfinga
    Voják s maceškou
    • V šestnácti dramatických příbězích zachycuje knížka osudy několika sovětských válečných hrdinů, kteří se zvlášť vyznamenali při osvobozování československého území v době od podzimu 1944 do května 1945. Přibližuje v nich statečnéčiny sovětských vojáků a důstojníků, příslušníků všech druhů vojsk a zbraní, v těžkých bojích na československo-polských hranicích, u Štúrova, Komárna, při osvobozování Ostravy, Gottwaldova, Brna i Prahy.

      Prométheův oheň
    • Obrazová publikace věnovaná současnosti i historii vzniku Československé lidové armády. Desítky černobílých a barevných fotografií vypovídají o revolučních a bojových tradicích ČSLA, o jejím budování a vedoucí úloze KSČ při její výstavbě. Zachycují současnou bojovou techniku, život vojáků při plnění úkolů i ve chvílích odpočinku, uměleckou i sportovní činnost armády. Ukazují jednotu armády a lidu i místo ČSLA v obranné organizaci Varšavské smlouvy.

      Československá lidová armáda
    • Die Marke gilt für Unternehmen als wichtigster Wertschöpfer. Markenführung und Markencontrolling sind deshalb Chefsache. Im Mittelpunkt des Buches stehen Strategien und Techniken zur effektiven und effizienten Markenführung. Neben der Wirkung wichtiger Rahmenbedingungen auf die Markenführung erläutert es Ziele und Grundsatzstrategien. Zudem wird das Fundament der Markenführung - deren wirksame Positionierung im Markt auf Basis der Markenidentität beruht - eingehend dargestellt und sowohl Aufbau als auch Gestaltung von Marken analysiert. Komplexere Entscheidungen hinsichtlich der Dehnung von Marken, der Bildung von Markenallianzen, der Führung von Markenportfolios und kompliziertere Markenarchitekturen sind grundsätzlich konzeptionell mit Blick auf Umsetzung behandelt. Das Werk schließt mit einem Baukastensystem zur Markenkontrolle ab. Für Studenten, Verantwortliche im Marketing in Unternehmen und Werbeagenturen.

      Strategie und Technik der Markenführung