Knihobot

John OBrien

    Tato stránka obsahuje informace o několika různých autorech, kteří vystupují pod jménem John O'Brien. Každý z nich má odlišné literární zaměření, od dětí po žánrovou literaturu, a jejich práce pokrývají široké spektrum témat, včetně psychologie, poezie a environmentálních otázek. Čtenáři by se měli seznámit s konkrétními autory, aby objevili jejich jedinečné příspěvky do literatury.

    The Little Golden Books of Jokes and Riddles
    La première circulation de la Servitude volontaire en France et au-delà
    Truth be told : how authentic marketing and communications wins in the purposeful age
    Kočka v Zemi čísel
    • Kočka v Zemi čísel

      • 64 stránek
      • 3 hodiny čtení
      4,2(110)Ohodnotit

      Ivar Ekeland napsal veselý příběh o Hotelu Nekonečno a jeho hostech, Číslech. Příběh, který je doplněn půvabnými obrázky Johna O'Briena, velmi přístupným způsobem vysvětluje pojem nekonečna a potěší bez ohledu na věk všechny, které zajímá matematika. V takovém hotelu jste ještě nikdy nebyli. Můžete jit,kam chcete, a všude jsou další a další chodby a další pokoje. I když je v tomhle hotelu úplně plno, vždycky se tam pro vás najde místo. Jak je to možné? V téhle knížce se to dozvíte. Na chodbách hotelu můžete občas potkat Kočku, které spousta věci vrtá hlavou . . . Jestlipak na ně Kočka přijde? První vydání.

      Kočka v Zemi čísel
    • Purpose as a business philosophy has resulted in organizations struggling to make sense of what they need to do and made 'purpose washing' commonplace. Identify the challenges and opportunities in the age of purpose and learn how to create authentic messaging, activate successful campaigns and asses the value that these have for key audiences.Purpose has become a leadership and managerial imperative for business large and small, non-profit organizations and charities. However, many businesses don't know how to clearly execute this, and the marketing and PR function of many companies struggle disproportionately as a result. This had led to an increase in cynicism and the growth of 'purpose washing'.However, when purpose is created with an authentic culture, the opportunity for building brand reputation and positive customer engagement is significant. Truth Be Told will help readers understand exactly how to achieve this and present the core truths of their company or organization, to drive clear, authentic purpose powered communication.

      Truth be told : how authentic marketing and communications wins in the purposeful age
    • "À partir de découvertes et de la réévaluation des traditions manuscrites et imprimées, les meilleurs spécialistes reprennent ici sur nouveaux frais le dossier de la circulation de la 'Servitude volontaire' de La Boétie. Les sept études ici recueillies mettent en scène toute une série de possesseurs, de lecteurs et de producteurs réunis autour d'un texte dont la circulation n'implique pourtant pas simplement la réception. Il s'agit de rendre compte de la mouvance d'un texte facilement adaptable à la recontextualisation, au regard de la tyrannie de Marie Stuart ou de la cause des Malcontents en France. Ainsi la primauté autrefois accordée à un seul manuscrit (BnF Fonds français 839) cède-t-elle le pas à une pluralité de traditions, soulignant la souplesse de la 'Servitude volontaire' à l'échelle européenne." -- Back cover

      La première circulation de la Servitude volontaire en France et au-delà