Dagmar Jakubíková
18. říjen 1948
Specializuje se na problematiku strategického marketingu a marketingových aplikací. Po ukončení vysokoškolského studia pracovala do roku 1990 v podnikové praxi. Poté působila na Ekonomické fakultě Západočeské univerzity v Plzni, kde několik let zastávala funkci vedoucí katedry marketingu, obchodu a služeb. V roce 2000 se vrátila do praxe na pozici náměstka ředitele akciové společnosti Lázně Františkovy Lázně a přednášela na Vysoké škole ekonomické v Praze. Tři roky byla prorektorkou pro vědu a zahraniční vztahy na Vysoké škole hotelové v Praze. Je autorkou učebních textů a odborných článků z oblasti marketingu a marketingových aplikací, franchisingu, cestovního ruchu, podnikové kultury a etiky. Absolvovala zahraniční stáže a přednášela na univerzitách v Evropě, v Asii a v USA. Získala odbornou praxi v řízení změn v Kanadě.
VZDĚLÁNÍ: • 2004 VŠE Praha, Fakulta podnikohospodářská, habilitována (Doc.) • 1993 CBIE Canada, Management of Change, Modra -Harmonia, Slovensko • 1993 TEFL/Enviroment In Service, US Peace Corp • 1992 Institut moderního řízení, Praha, marketingový diplom • 1992 Pedagogický kurz PF ZČU v Plzni • 1991 Institut moderního řízení ZAVT a.s., Dynamický marketing • 1999 VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, doktorandské studium, obor podnikatelství (Ph.D.) • 1974 VŠE Praha, obchodní fakulta, (Ing.) • 1968-1969 Saint Norbert College, West De Piere, USA, bakalářské (studium neukončeno) • SPŠ automatizační a přístrojové techniky v Přerově
PRAXE: • 2003-2006 VŠE v Praze, Fakulta podnikohospodářská, docentka na katedře marketingu • 2000-2002 Lázně Františkovy Lázně, a.s., náměstek ředitele • od 2000 ZČU v Plzni, FEK, docentka na katedře marketingu, obchodu a služeb • 1993-2000 ZČU Plzeň, FEK Cheb, Vedoucí katedry marketingu, obchodu a služeb • 1990-1993 Odborný asistent: angličtina, účetnictví, marketing, cestovní ruch a lázeňství • 1975-1990 LSD Jednota Cheb, ČSL Františkovy Lázně, HaR Cheb, Drobné zboží Cheb., v provozně manažerských funkcích v podnikové praxi