Knihobot

Jaroslav Nenadál

    21. červen 1946
    Management kvality pro 21. století
    Měření v systémech managementu jakosti
    Základy managementu jakosti
    Měřeíi efektivnosti zvyšování kvality
    Ekonomika jakosti v praxi
    IMS - systémy integrovaného managementu
    • 2023

      A brilliant puzzle of a read, perfect for fans of Janice Hallett and Richard Osman.

      Fatal Proof
    • 2020

      Forced Confessions

      • 416 stránek
      • 15 hodin čtení
      4,3(179)Ohodnotit

      Convicted of murder 16 years ago, William Benson is ostracised by the establishment and his family. Supported by a close-knit group including solicitor Tess de Vere, he's defied them all and opened his own Chambers. Now he faces the case of his life - and the terminal illness of Helen Camberley who helped him leave his prison life behind. Jorge Menderez, a doctor from Spain, has been found dead in a deserted warehouse in East London. A troubled man, he'd turned to counsellor Karen Lynwood seeking help. Now Karen's husband, John, is accused of his murder. Who is Menderez, and why did he come to London? Benson is defending the couple against seemingly impossible odds, while secrets from his own past threaten to overwhelm him!

      Forced Confessions
    • 2018

      Blind Defence

      • 320 stránek
      • 12 hodin čtení
      3,6(25)Ohodnotit

      'An all-action court drama' Sunday Times on Summary JusticeShe was found hanging in a dingy London bedsit with a blood orange in her mouth. Diane Heybridge, a young woman without a past or much of a future, has captured in death the compassion denied her in life. For the prosecution, this seeming suicide is nothing more than a bungled killing and a disgusted public looks to Court 2 of the Old Bailey for justice. Her callous, jilted partner Brent Stainsby stands accused of her murder and he's turned to the maverick legal team William Benson and Tess de Vere to defend him. However, as the trial unfolds it soon becomes clear that there is far more to Diane Heybridge than meets the eye. She wasn't the weak and downtrodden victim now being presented to the jury. She was capable of a sophisticated form of vengeance. By the same token, Brent Stainsby isn't who he seems to be either. He's hiding a motive for murder unknown to the police and may well be playing a deadly game of poker with the judicial process. What began as a simple trial rapidly turns into a complex search for the truth beyond the confines of the courtroom...

      Blind Defence
    • 2018

      Management kvality pro 21. století

      • 366 stránek
      • 13 hodin čtení

      Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací.

      Management kvality pro 21. století
    • 2017

      The first book in a brilliant new series, set to become a major television drama.

      Summary Justice
    • 2016

      Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. Testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem objektivního rozhodování o dalším strategickém směřování všech typů organizací. Bohužel, mnohé zkušenosti z praxe českých organizací ukazují i na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jak vstupů pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha popisuje provázanost jednotlivých měření v systémech managementu kvality na principy managementu kvality a zejména podává návod na to, jak jednotlivá měření v praxi realizovat. Přináší také rozbor požadavků na tato měření v revidované normě ISO 9001:2005. Všechna měření jsou rozdělena do tří skupin: měření v rámci zpětné vazby, měření výkonnosti a měření vyzrálosti systémů managementu. U každého z uvedených měření jsou vysvětleny klíčové pojmy, popsána všeobecně použitelná metodika a ilustrovány praktické ukázky, resp. Příklady dobré praxe.

      Systémy managementu kvality : Co, proč a jak měřit?
    • 2011

      S pojmem benchmarkingu se v české podnikové praxi stále pojí řada nedorozumění a omylů. Nová monografie předního odborníka se snaží tyto mýty rozptýlit a představit benchmarking jako efektivní formu učení se z „lepší praxe“. Tato metoda pomáhá organizacím ve všech odvětvích dosahovat trvalé konkurenceschopnosti díky efektivnímu uspokojování potřeb zainteresovaných stran, optimalizaci výkonů a minimalizaci nákladů. Kniha se zaměřuje na podstatu benchmarkingu, jeho formy, význam a přínosy, a také etické zásady. Dále představuje reprezentativní zkušenosti a dokládá, proč by měl být benchmarking považován za metodu strategického managementu. Obsahuje doporučení pro iniciaci, plánování, provádění a přezkoumání výsledků benchmarkingu, včetně návrhu pětifázového modelu, který zahrnuje iniciační, plánovací, analytickou, integrační a realizační fázi projektu. Autoři upozorňují na rizika a omezení benchmarkingu a na to, čemu se vyvarovat pro efektivní vedení projektů. Součástí knihy je případová studie z realizovaného projektu a slovník klíčových pojmů. Publikace je určena manažerům různých organizací a může být užitečná i studentům ekonomických a technických oborů.

      Benchmarking
    • 2008

      Kniha zkušených autorů a předních domácích odborníků přináší přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti podnikového řízení. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelence a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen příklady dobré praxe.

      Moderní management jakosti. Principy, postupy, metody.