Knihobot

Robert Zich

    24. prosinec 1972
    Robert Zich
    Podnikový management 1. díl
    Koncepce úspěchuschopnosti
    Podnikový management 2. díl
    Podnikový management 3. díl
    Základy podnikového managementu

    Autor působí na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Od roku 1999 se věnuje lektorské, výzkumné a konzultační činnosti v oblasti strategického managementu s důrazem na rozvoj konkurenceschopnosti podniků. Vyučuje v programech bakalářského i magisterského stupně a také v kurzech MBA. Dlouhodobě spolupracuje se zahraničními institucemi. Absolvoval řadu zahraničních pobytů, jejichž náplní byla pedagogická a výzkumná činnost, zejména pak na Tampere University of Applied Sciences ve Finsku. S touto institucí intenzivně spolupracuje již od roku 2002. Ve své práci se zaměřuje především na propojení teoretického a praktického poznání v oblasti konkurenceschopnosti organizací. Rozvíjí přístupy ke strategickému rozvoji konkurenčních výhod, hodnocení pozice podniků, hodnocení konkurenčního prostředí a posuzování strategií společností.

    obálka knihy Koncepce úspěchuschopnosti