Knihobot

Denise Lee Yohn

    Denise Lee Yohn je přední autoritou v budování a pozicování výjimečných značek. Dvacet pět let zkušeností s prvotřídními značkami, včetně Sony, Frito-Lay a Burger King, jí dává jedinečnou perspektivu. Svými přístupy k budování značky, které rozvíjela na vysokých pozicích v reklamě a marketingu, inspiruje publikum a vyzývá čtenáře, aby přemýšleli o budování značky jinak. Je autorkou vlivných publikací a přispívá do předních časopisů, čímž potvrzuje svou roli vlivné pisatelky a řečnice.

    What Great Brands Do
    FUSION
    • Denise Lee Yohn, a leading authority on building and positioning exceptional brands, shows readers how to blend internal culture and external brand to yield consistently phenomenal business results.

      FUSION
    • What Great Brands Do

      • 262 stránek
      • 10 hodin čtení
      3,9(252)Ohodnotit

      Discover proven strategies for building powerful, world-class brands It's tempting to believe that brands like Apple, Nike, and Zappos achieved their iconic statuses because of serendipity, an unattainable magic formula, or even the genius of a single visionary leader.

      What Great Brands Do