Denise Lee Yohn, a leading authority on building and positioning exceptional brands, shows readers how to blend internal culture and external brand to yield consistently phenomenal business results.
Denise Lee Yohn Knihy
Denise Lee Yohn je přední autoritou v budování a pozicování výjimečných značek. Dvacet pět let zkušeností s prvotřídními značkami, včetně Sony, Frito-Lay a Burger King, jí dává jedinečnou perspektivu. Svými přístupy k budování značky, které rozvíjela na vysokých pozicích v reklamě a marketingu, inspiruje publikum a vyzývá čtenáře, aby přemýšleli o budování značky jinak. Je autorkou vlivných publikací a přispívá do předních časopisů, čímž potvrzuje svou roli vlivné pisatelky a řečnice.


What Great Brands Do
- 262 stránek
- 10 hodin čtení
Discover proven strategies for building powerful, world-class brands It's tempting to believe that brands like Apple, Nike, and Zappos achieved their iconic statuses because of serendipity, an unattainable magic formula, or even the genius of a single visionary leader.