Knihobot

Jiří Plamínek

    14. leden 1958
    Komunikace a prezentace: umění mluvit, slyšet a rozumět
    Mediace. Nejúčinnější lék na konflikty
    Řešení problémů a rozhodování. Jak přinutit problémy, aby pracovaly ve váš prospěch
    Synergický management
    Sebeřízení : praktický atlas managementu cílů, času a stresu
    Vedení lidí, týmů a firem. Praktický atlas managementu
    • Druhé vydání úspěšné knihy uznávaného konzultanta a lektora vychází s novým názvem, který přesněji ukazuje, jakými tématy vás autor v knize provede. Kniha je opět strukturována ve formě praktického atlasu s více než 70 velkými schématy. Dozvíte se více o vlastních zdrojích - o svých výhodách i o tom, co vaší silnou stránkou není. Budete přemýšlet, které výsledky sebepoznání jsou konstantami vašeho života a které parametry můžete změnit. Budete se ptát, zda to, co můžete změnit, také změnit chcete. V druhé části knihy se dozvíte, jak řídit své cíle, své činnosti a svůj čas. Budete se zabývat vytvářením návyků, které vedou k požadovaným změnám, a na příkladu uvidíte, jak mohou jednotlivé sebeřídící aktivity vypadat v praxi. V poslední části knihy zjistíte, co je to stres, odkud se bere, co s námi dělá a co my můžeme dělat s ním. Na závěr autor zmiňuje nejčastější zdroje příjemného napětí a pocitů klidu a vyrovnanosti. Nabízí několik námětů k úvahám o vývoji přístupu lidí k životu a o hledání vnitřního klidu, který umožňuje získat od každodenních starostí života rozumný odstup a potřebný nadhled.

      Sebeřízení : praktický atlas managementu cílů, času a stresu
    • Synergický management

      • 328 stránek
      • 12 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Je knihou o řízení, ale nezabývá se technologiemi. Je především o lidech. Věnuje se kompletnímu "měkkému" managementu, tedy vedení lidí a ovlivňování jejich vztahů. Tématem knihy je zvládání konfliktů, vytváření systémů vedení a podpory lidí, efektivní komunikace a rozvíjení mezilidských vztahů. Kniha vychází ze zkušeností, které autor nasbíral především v průběhu devadesátých let, kdy jako zprostředkovatel pomáhal při řešení několika set problémů, sporů a krizí a jako lektor vedl stovky dnů tréninkových kursů pro manažery a v podobném objemu se věnoval poradenství a vedení. Není zde přetlumočena zahraniční teorie, ale zobecněna praxe přímo v České republice.

      Synergický management
    • Řešíte? Rozhodujete? Nebo snad dokonce odpovídáte za to, aby se řešení opravdu uskutečnilo? Potom držíte v rukou správnou knihu. Obsahuje pečlivě vybrané techniky, které spolehlivě fungují v praxi, stejně jako přehled nejoblíbenějších chyb, jichž se pravidelně dopouštíme. Je doslova nabitá praktickými příklady z českého prostředí, provokativními paralelami a úvahami o nečekaných souvislostech. Poradí vám, kam chodit na nápady, jak poznat dobrý nápad a jak jej potom také realizovat.

      Řešení problémů a rozhodování. Jak přinutit problémy, aby pracovaly ve váš prospěch
    • Kniha prvního českého mediátora s dlouholetou praxí je plná praktických rad a příkladů. Představuje způsob řešení sporů, při němž účastníkům konfliktu pomáhá s nalezením dohody nestranný odborník – mediátor. Dozvíte se, jaké jsou principy a předpoklady mediace a jaké nástroje může mediátor použít. Zjistíte, jak mediátor může zvládat různé obtíže, pro které případy lze užít mediaci a čím se liší mediace od facilitace.

      Mediace. Nejúčinnější lék na konflikty
    • V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.

      Komunikace a prezentace: umění mluvit, slyšet a rozumět
    • Džungle v nás

      • 144 stránek
      • 6 hodin čtení
      3,0(1)Ohodnotit

      Vyznáte se v džungli, kde se v kořenech stromů plazí pudy, zatímco v korunách vřeští inteligence? Je svůdné říci ano… Naše osobnost má složitost, záludnost i potenciál skutečné džungle. Obsahuje skryté poklady, bludné kořeny i nebezpečná zákoutí. Plíží se v ní úskočné obludy, které nás chtějí ovládnout a o nichž je dobré vědět a nepustit je ke kormidlu řídícímu naše chování. Bydlí v ní i osvícené bytosti, které nás rády povedou ke svobodě, když jim dáme příležitost. Máme-li moderní vzdělání, pak bývá spíše technické. Obvykle umíme pracovat s počítači, známe jazyky, rozumíme svému oboru. Často však tápeme, máme-li rozumět lidem a jejich vztahům. Vyznat se v těchto divokých krajích je přitom nesmírně výhodné. Rozumíme-li tomu, co cítíme a co děláme, můžeme své pocity a své chování ovládat a své poznatky využít i v jiné džungli – té kolem nás. Na cestu do spletité krajiny lidské psychiky se vyplatí mít dobrou mapu. Takovou, která vás nezaplete do detailů, ale drží se podstatných souvislostí. Která neutíká k mystice, ale opírá se o vědu a fakta. Jiří Plamínek takovou mapu nakreslil a dal jí podobu této knížky. Je praktická, zahrnuje četné příklady a je určena k okamžitému použití s doživotní zárukou.

      Džungle v nás
    • V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora se dozvíte, jak porady vést, aby splnily svůj účel a podobaly se koncertu sehraného hudebního tělesa. Manažeři, vedoucí týmů a další pracovníci zodpovědní za průběh porad poznají, čím se efektivně vedené porady liší od těch ostatních a jaké jsou nejčastější chyby při vedení porad. Dále se dozvíte, jak poradu strukturovat a udržovat její dynamiku, jak vybírat účastníky porady a jaké mají tito účastníci na poradě role, jak porady organizovat a řídit časově a prostorově, jaké používat technické pomůcky. Na závěr se seznámíte se základy facilitace. Srozumitelný výklad je doprovázen mnoha příklady z praxe a názornými obrázky.

      Vedení porad. Jak dosáhnout maximálního výsledku s minimem lidí, času a energie