Knihobot

Ladislav Kopecký

    8. duben 1944
    Vino
    Těsnění ve strojírenství
    Jákob
    Prezentace v marketingových komunikacích
    Lidé a peníze
    Public relations: Dějiny - teorie - praxe
    • Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

      Public relations: Dějiny - teorie - praxe
    • Lidé a peníze

      • 65 stránek
      • 3 hodiny čtení
      4,5(2)Ohodnotit

      Expozice ČNB seznamuje s historií měnových poměrů a měnového vývoje v ČR, též o historii peněz - mincí, bankovek a státovek.

      Lidé a peníze
    • Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.

      Prezentace v marketingových komunikacích
    • Jákob

      • 177 stránek
      • 7 hodin čtení
      3,0(1)Ohodnotit

      Výklad 1. knihy Mojžíšovy, kapitola 25 až 50, šestnáct kázání s úvodními a závěrečnými modlitbami z pera švýcarského protestantského kazatele. Třetí svazek výkladů (prvních jedenáct kapitol knihy vyšlo pod názvem Adam, kapitoly 12 až 24 pod názvem Abraham). V knize je líčen vývoj rodiny patriarchů Božího lidu, hlavním tématem je Izrael, lid zaslíbení. Jákob, jeho syn Josef a jeho bratři jsou většinou vším možným kromě vzorů ctností. Jejich chyby a slabosti, jejich selhání a mylné činy jsou často vystaveny přímo v neuvěřitelné nahotě. A na lidech s takovými vlastnostmi Bůh plní své zaslíbení, že je učiní požehnáním pro Izrael a pro všechna pokolení země.. Dějiny patriarchů jsou dějinami velkých hříšníků, na nichž Bůh zjevuje své ještě větší slitování.

      Jákob