Beginning with an exposition of the four most widely argued theories of the press, this text goes on to explore several critical perspectives on the tasks and roles of print and broadcast news media in the United States. Issues covered include balance and objectivity, and freedom of the press.
Edd C. Applegate Knihy
Edd Applegate je autorem odborných článků pro recenzované akademické časopisy a sborníky z konferencí, kapitol pro akademické a odborné knihy, hesel do encyklopedií a dalších referenčních knih, a několika populárně-naučných knih pro akademický a referenční trh. Jeho odborná dráha je spojena s jeho hlubokým zájmem o formování myšlenek a jejich následné šíření. Jeho práce se zaměřuje na kritické zkoumání toho, jak se informace a znalosti prezentují a jak na ně reaguje svět.


The Rise of Advertising in the United States
- 210 stránek
- 8 hodin čtení
In The Rise of Advertising in the United States: A History of Innovation to 1960, Edd Applegate traces how the explosion of newspapers in the American colonies laid the groundwork for the first advertising agents, leading to America's first class of professional marketers.