Marketing management. Analýza, plánování realizace a kontrola
- 727 stránek
- 26 hodin čtení
Podtitul: Analýza, plánování, vyuití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.







Podtitul: Analýza, plánování, vyuití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.
Kompetentní publikace pro manažerskou praxi a vynikající vysokoškolská učebnice je rozdělena do čtyř základních částí: Management a prostředí, Řídící funkce a organizace (plánování, organizování, kontrolování), Řízení lidí (motivace, vedení, řízení pracovních skupin, komunikace a vyjednávání, řízení lidských zdrojů organizační změny) a Řízení procesů (produkční a operační management, plánování produkce a řízení zásob, řízení informací pro rozhodování). V samostatných kapitolách páté části se autoři zabývají principy podnikání a budováním manažerské kariéry. Text doplňují případové studie.
Fotografická kniha s texty o jihočeské říčce.
Příručka pro manažery, podnikatele a studenty VŠ a VOŠ. Zásady projektového řízení a tvorby, plánování a realizace projektů jsou rozpracovány do fáze předinvestiční, investiční a realizační. Autor si všímá projektů podléhajících stavebnímu zákonu, popisuje práci projektového týmu, vyhodnocení projektu. Přílohy obsahují metody a techniky pro řešení problémů projektování (např. metody prognózóvání, určení časových fondů, projektování průmyslových budov, normování spotřeby času, výpočty efektivnosti investic a kapacit). Příklady odkazují na "živé" excelovské soubory dostupné na webových stránkách, s jejichž pomocí lze stanovit výrobní program, vyhotovit úvodní studii proveditelnosti nebo vypočítat časové fondy splátky úvěru.