Tato kniha je určena rodičům a pedagogům, kteří vychovávají děti a ovlivňují tak jejich emocionální život. Na pozadí krátkých, emočně zabarvených příběhů dvou rodičů a jejich čtyř dětí jsou představeny nejdůležitější emoce, se kterými se my i naše děti setkáváme. Příběha doplňují interaktivní cvičení, rady, návody k hrám a dalším aktivitám, kterým je možno se věnovat jak doma, tak v mateřských a základních školách. Knihu doplňuje CD se zhudebněnými texty pro společné zpívání.
Vojtěch Černý Pořadí knih






- 2017
- 2015
Relaxační techniky pro tělo, dech a mysl
- 120 stránek
- 5 hodin čtení
Člověk se od nepaměti zabývá tím, jak dobře žít a využít omezený čas, který má. Vnímáme, jak se vše neustále mění a jak rychlost těchto změn narůstá. Cítíme, kolik sil nás stojí udržet krok, a dostáváme se do začarovaného kruhu, kdy si nemůžeme dovolit se zastavit. Když však nastane chvíle klidu, často nedokážeme relaxovat a zapomínáme na svou přirozenou schopnost "být". Téma relaxace je dnes více aktuální než kdy jindy. Slovo relaxace znamená "znovu volný". Kniha se zaměřuje na praktické aspekty relaxace a srozumitelně vysvětluje, jak stres ovlivňuje náš život. Nabízí konkrétní techniky, které lze snadno začlenit do každodenního života, včetně instrukcí pro různé příležitosti. Některé techniky pomáhají při usínání, jiné při uvolnění v přírodě nebo jako první pomoc. Texty k relaxacím jsou navrženy tak, aby je mohl používat každý, a to jak pro sebe, tak při doprovázení druhých. Praktickou součástí knihy je CD s různými relaxačními cvičeními, od krátkých po téměř 40-minutová. Můžete si je nahrát do telefonu a kdykoliv si je pustit. Kéž vám tato kniha pomůže, aby se uvolněný stav stal vaší přirozeností.
- 2013
Děti a emoce: Učíme děti vnímat, poznávat a pracovat se svými pocity
- 160 stránek
- 6 hodin čtení
Učte děti vnímat a tvořivě pracovat s jejich vlastními pocity. Co vám tato kniha nabízí? Tato kniha je určena rodičům a pedagogům, kteří vychovávají děti a ovlivňují tak jejich emocionální život. Na pozadí krátkých, emočně zabarvených příběhů dvou rodičů a jejich čtyř dětí jsou představeny nejdůležitější emoce, se kterými se my i naše děti setkáváme. Co v kapitolách najdete? • příběh s konkrétní emoční situací • komentář a doporučení pro rodiče a pedagogy • otázky k tématu a praktická cvičení (tělesná, dechová, tvořivá dílna) • hry rozvíjející vnímavost a další dovednosti v kontextu konkrétní emoční situace • básničky a písničky • náměty pro samostatná cvičení doma • poselství kapitoly pro děti, rodiče a pedagogy Co je poselstvím této knihy? Pomoci rodičům, pedagogům a všem, kteří vstupují do života dětí, rozvíjet u nich zvídavost, otevřenou mysl, sebedůvěru a sebepřijetí, zvládání strachu a dalších silných emocí, schopnost soustředění a nalézání klidu, schopnost objektivního vnímání toho, co se děje uvnitř nás i vně, schopnost naladit se na emoce blízkých, rozvíjet soucit a laskavost, sociální kompetence a pocit sounáležitosti.
- 2012
Kniha od uznávaného psychologa i autora populárních knih odkrývá roušku tajemství, pro jaké jednání se u různých lidí rozhodnout, abychom nakonec dosáhli přijatelného výsledku. Těžištěm jsou praktické návody, jak s různými typy jednat i jak jednat s problémovými jedinci a s jedinci, se kterými jednat téměř nelze. Publikace je doplněna materiálem pro sebepoznání a seberozvoj, testy a dotazníky.
- 2011
Rétorika pro obchodníky i běžný život
- 327 stránek
- 12 hodin čtení
Principy rétorických technik určené především obchodníkům či vedoucím pracovníkům. Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci. Projde nejčastější námitky a poradí, jak se na ně co nejlépe připravit a jak je v praxi zvládnout. Součástí knihy je i DVD – video lekce vás zasvětí do tajů řeči těla, v jazykovém koutku si zopakujete zásady bezvadné výslovnosti i správného přednesu, osvojíte si jazykové vazby, které v obchodě nenásilně fungují. Projdete si i typické situace jak při jednání, tak i v běžném životě, s tipy a doporučeními, jak je možné je řešit. Včetně DVD video kurzu.
- 2011
Rodinné konstelace: Psychoterapie a spiritualita
- 200 stránek
- 7 hodin čtení
Dílo se zároveň snaží o integraci na první pohled nelehko slučitelných oblastí, které se ale v konstelacích vzájemně prolínají, a to terapeutické a spirituální. Procházíme krok za krokem metodu samotnou i její vztahy a návaznosti na další disciplíny. Zúročujeme vlastní postřehy a zkušenosti. Jádro titulu tvoří schémata umístěná vždy na protější straně od textu. Čtenář si tak může snadno dané vztahy zapamatovat.
- 2008
Publikace pro obchodní zástupce i obchodníky za pultem - naučí je rychle a bezpečně rozpoznat, co si jejich protějšek skutečně myslí, navede je, jak s ním jednat, aby dosáhli svého cíle. Obecně pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují, tedy například pro manažery, politiky, učitele, herce ad., které seznámí s tím, jak by oni sami měli vystupovat, aby své "posluchače" přesvědčili.
- 2006
Jak překonat stres
- 86 stránek
- 4 hodiny čtení
Stres je civilizační chorobou, která doprovází stále se zrychlující životní tempo. Je nutné tuto nemoc léčit a především jí předcházet. Kniha obsahuje řadu testů, které vám prozradí, jak jste na tom se stresem, zdali k němu jen inklinujete, nebo jím již trpíte. Po diagnóze, kterou jste si pomocí vyhodnocení otázek stanovili, následují doporučení co dělat a cvičení vhodná pro to, abyste se stresu zbavili.
- 2003
Prodejní techniky
- 486 stránek
- 18 hodin čtení
Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování - jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit - jak se připravit na první kontakt se zákazníkem - proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší - jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním - jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít - jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný - co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak - co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli „zabírají“




