František Hroník Pořadí knih
František Hroník (* 7. dubna 1956 Brno) je český psycholog a řečník na konferencích pro manažery a personalisty. Působí zejména jako konzultant, manažerský kouč a jako lektor programů pro management. Zabývá se zejména problematikou řízení lidských zdrojů.







- 2020
- 2017
Tři rady. Příběhy nejen pro manažery
- 164 stránek
- 6 hodin čtení
- 2014
How can integrity be maintained in these turbulent times, when managers are under pressure to produce results and must at the same time take different interests into consideration? How to create a culture of integrity within a company? This is a guidebook for managers in how to lead ethically.The book is full of interesting tips, recommendations and real-life examples that will help you deal with delicate problems and dilemmas, as well as help you work with your conscience and not come into conflict with your personality.Managerial Integrity is a thought-provoking book on how to manage successfully in today's complex work environment. Each chapter contains valuable insights and I particularly identified with the lessons on trust and trustworthiness - essential elements that are too often missing in corporate life. David Lambert, author of Smarter How to Grow Sales by Building Trusted RelationshipsDr. Hronik has masterfully integrated and synthesized scientific research, stories full of wisdom, and his vast experience to create a guidebook for managers in how to lead ethically and create a culture of integrity within their organization. Dr. Paul Marciano, "Carrots and Sticks Don't Work." The business world today places considerable demands on performance, results, and profit. Managers must resist the pressures that come while finding a way to succeed. Maintaining our integrity is challenging and when we lose our integrity, we lose our trustworthiness. This outstanding and unique book is a practical tool to help the reader maintain moral integrity while producing excellent results! John G. Miller, author of QBQ! The Question Behind the Question and Outstanding! 47 Ways to Make Your Organization Exceptional
- 2009
Jak najít zaměstnání
- 107 stránek
- 4 hodiny čtení
Kniha Jak najít zaměstnání je průvodcem pro každého, kdo ztratil práci. Ve dvanácti kapitolách budeme krok za krokem hledat nové zaměstnání. Začneme tím, jak zvolit správný směr své kariéry, vybrat a kontaktovat potencionálního zaměstnavatele. Pokračovat budeme psaním životopisu a motivačních dopisů, ukážeme příklady nevhodných i vhodně strukturovaných. Další kapitoly se budou zaměřovat na samotné výběrové řízení. Projdeme přípravu na přijímací pohovor a jeho samotný průběh, poukážeme na možná úskalí a jejich zvládnutí. Pozornost budeme věnovat také modelovým situacím, které mohou být součástí výběrového řízení, stejně jako psychologické testy. Vysvětlíme k čemu tyto metody slouží a jak v nich obstát, aniž bychom se stylizovali či předstírali, že jsme někdo jiný. Na závěr se budeme zabývat tím, jak se vyrovnat s neúspěchem a jak se rozhodnout v případě úspěchu u více zaměstnavatelů.
- 2008
Kompetenční modely
- 132 stránek
- 5 hodin čtení
- 2008
To nejlepší z HR v našich firmách
- 124 stránek
- 5 hodin čtení
- 2008
Kniha poutavým a citlivým způsobem přibližuje otázky svědomí, důvěry, hodnot a morálky v manažerské práci. Naleznete zde spoustu zajímavých tipů a doporučení, jak se jako manažer vypořádat s ožehavými problémy a dilematy, jak pracovat se svým svědomím a nedostat se do konfliktu se svojí osobností. Autor uvádí příklady z dlouholeté praxe a objasňuje, proč manažer od svých lidí dnes žádá nejen mozek, ale také srdce.
- 2007
Současné trendy v hodnocení. Cíle,kritéria a metody. Zpětná vazba. Jak vést hodnotící rozhovor.
- 2007
Jak se nespálit podruhé, nová kniha Františka Hroníka, respektovaného odborníka, přináší ucelený přehled o tom, jak koncipovat a realizovat ve firmách výběrové řízení. Navazuje na dnes nedostupnou knihu Jak se nespálit při výběru zaměstnanců, která byla příznivě přijata odbornou veřejností, která ji pracovně nazývala zeleným hroníkem, protože od autora vycházely další publikace. Oranžový hroník je knihou, která je odbornou událostí a reflektuje hodnoty, které přináší agentura Motiv P. Těmito hodnotami jsou: prospěšnost, poctivost a profesionalita. K tomu zbývá dodat, že ke knize lze přidat ještě další p a tím je praktičnost. Je určena pro studenty MBA, manažery, personalisty, studenty psychologie, andragogiky a personálního řízení.






