Knihobot

Robert Cialdini

    27. duben 1945

    Robert Beno Cialdini (* 27. dubna 1945) je emeritní profesor psychologie a marketingu na Arizona State University a autor několika bestsellerů podle žebříčků New York Times nebo Wall Street Journal. Řadí se mezi nejcitovanější sociální psychology současnosti. Univerzitní kariéru věnoval výzkumu v oblasti přesvědčování, vyjednávání a problematice ovlivňování. Je autorem teorie vlivu. K jeho přelomovým publikacím patří kniha Influence: The Psychology of Persuasion z roku 1984, které se prodaly přes 3 miliony výtisků a byla přeložena do více než 30 jazyků včetně češtiny. Česky vyšla jako Zbraně vlivu: Manipulativní techniky a jak se jim bránit v roce 2012. Publikace je zařazena mezi 75 nejchytřejších knih o byznysu („75 Smartest Business Books").

    Robert Cialdini
    Influence, New and Expanded UK
    50 tajemství přesvědčování
    Před-svědčování
    Vliv: Síla přesvědčování a manipulace
    Zbraně vlivu. Manipulativní techniky a jak se jim bránit
    Nové zbraně vlivu
    • Nové zbraně vlivu

      • 512 stránek
      • 18 hodin čtení
      4,5(41)Ohodnotit

      Pojišťovákovi jste sympatičtí, zkusí vám vyjednat speciální nabídku. Lékárnici sympatičtí nejste: co vás to napadlo, chtít jiné dětské vitamíny než ty nejdražší? E-shop má skladem poslední kus zboží, objednávejte hned, než zmizí. Samozřejmě tušíte, že jsou to špinavé triky. Na to tuhle knihu nepotřebujete. Potřebujete ji k tomu, aby vás naučila rozeznat manipulace včas: ve spěchu, pod tlakem, s frontou nabručených lidí za zády i mezi kamarády na sociální síti. Aby vás už nikdy nezviklal hraný úsměv, dáreček ani vyhrožování.

      Nové zbraně vlivu
    • Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "Ano", i když nesouhlasíme. Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou. Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

      Zbraně vlivu. Manipulativní techniky a jak se jim bránit
    • 4,2(142436)Ohodnotit

      Co způsobuje, že říkáme ano? Které techniky jsou nejefektivnější, potřebujeme-li dosáhnout souhlasu? Jak sebou nenechat tak snadno manipulovat? Ve své nejprodávanější knize Robert Cialdini zkoumá teorii i praxi přesvědčování, manipulace a dosahování souhlasu. Za pomoci čtivého vyprávění předává autor poznatky získané seriózním vědeckým výzkumem i osobní zkušeností. Kniha je užitečným čtením pro všechny, kteří potřebují přesvědčovat, ale také pro ty, kdo chtějí umět rozpoznávat manipulaci a ubránit se jí. (síla přesvědčování a manipulace)

      Vliv: Síla přesvědčování a manipulace
    • Před-svědčování

      Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

      • 404 stránek
      • 15 hodin čtení
      4,2(54)Ohodnotit

      Před-svědčování (anglicky Pre-suasion), představuje nejnovější poznatky z oboru ovlivňování a přesvědčování. Pro autora je typický srozumitelný, čtivý styl, je doprovázený obrovským poznámkovým aparátem odkazujícím na nejnovější studie a experimenty (jeho poznatky jsou tzv. „evidence-based“). To nové, co Cialdini přináší, je změna úhlu pohledu. Na metodách úspěšných mistrů vlivu a přesvědčování ukazuje, že nemusíte změnit postoje či přesvědčení svých posluchačů – stačí správně posunout pozornost publika těsně předtím, než od něj budete chtít žádoucí reakci. Ukazuje to na mnoha příkladech od úspěšných online kampaní až po efektivní válečnou propagandu. Dovedná práce s pozorností vede podle Cialdiniho k tzv. před-svědčení posluchače a následně také k žádaným výsledkům.

      Před-svědčování
    • Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné.

      50 tajemství přesvědčování
    • Influence, New and Expanded UK

      • 592 stránek
      • 21 hodin čtení
      4,4(26)Ohodnotit

      "In this highly acclaimed New York Times bestseller, Dr. Robert B. Cialdini-the seminal expert in the field of influence and persuasion-explains the psychology of why people say yes and how to apply these principles ethically in business and everyday situations"-- Provided by publisher

      Influence, New and Expanded UK
    • Praised for enjoyable writing, practical suggestions, and scientifically documented material, previous editions of this title have been widely read by business professionals, fundraisers, and those interested in psychology. This new edition includes morefirsthand accounts of how principles presented in the book apply to personal lives; updated coverage of popular culture and new technology; and more on how compliance principles work in other cultures.--From publisher description.

      Influence. Science and Practice
    • Marine Reef Aquarium Handbook

      • 208 stránek
      • 8 hodin čtení
      4,0(12)Ohodnotit

      (back cover) The latest scientific discoveries and aquarium techniques for keeping and propagating living corals Plus information on keeping Sponges Echinoderms Mollusks Crustaceans Fishes and advice on eliminating diseases and parasites in a marine aquarium

      Marine Reef Aquarium Handbook
    • Pre-Suasion

      A Revolutionary Way to Influence and Persuade

      • 432 stránek
      • 16 hodin čtení
      4,1(137)Ohodnotit

      <i>Influence </i>established Cialdini as the world’s foremost authority on the science of persuasion, winning plaudits from such figures as Dan Pink, Chip Heath and Tom Peters. In <i>Pre-suasion</i>, Cialdini builds on his investigations into the subtle world of influence to reveal that the best persuaders succeed not only because of what they say or how they say it, but because of what they do in the moment <i>before</i> they deliver their message. In the process he draws on a series of compelling case studies and a profound understanding of human psychology to offer a ground-breaking work that is both fascinating and brilliantly practical.

      Pre-Suasion