In der Kolonie Kellarin sorgt das Ausbleiben des ersten Handelsschiffs für Aufregung. Verantwortlich sind Freibeuter unter dem finsteren Muredarch, die mit finsterer Magie kämpfen. Livak und Ryshad beschließen, Muredarch und seine Bande zu besiegen. Das Buch ist das letzte Abenteuer von Livak aus "Der Welt von Einarinn".
Irmhild Seeland Pořadí knih






- 2007
- 2006
Livak kann keine Ruhe finden, da die Siedlung im Süden zurückerobert werden muss. Dies hängt vom Eintreffen des ersten Schiffs der Saison ab, das jedoch nie ankommen wird. Eine geheimnisvolle Gefahr auf See bedroht Livaks Kolonie stärker als gedacht. Fortsetzung von Livaks Abenteuern in der Welt von Einarinn.
- 2006
In den blutgetränkten Landen der Drenai beschützt die lebende Legende Druss das Land. Gemeinsam mit dem Helden Skilgannon, der mythische Schwerter führt, kämpfen sie gegen monströse Wesen. Ihre Allianz entwickelt sich zu einer tiefen Freundschaft, die ihr Schicksal und das der Drenai für immer verändern wird.
- 2006
Ryshad, ein Auserwählter, schützt das Haus D'Alsennin und wird persönlicher Berater des letzten Überlebenden, Temar. Gemeinsam suchen sie während der Sommersonnwende Hilfe zum Wiederaufbau seiner Kolonie. Doch die Grenzen von Gut und Böse verschwimmen, und die Bedrohung durch Hexerei bleibt bestehen.
- 2005
The Excalibur Alternative
- 352 stránek
- 13 hodin čtení
Rescued by aliens when his ship is overpowered in a near-fatal ocean storm, Sir George becomes increasingly alarmed when he realizes that the aliens intend to make him into a soldier slave, and he plans a daring escape. Reprint.
- 2005
Meč v bouři
- 430 stránek
- 16 hodin čtení
Hluboko v zelených hornatých krajích Rigantů leží osada Tři Potoky, jejíž lidé vzývají bohy vzduchu a vody a duchy země. Mezi nimi žije chlapec, jehož osud je vepsán do světla hvězd. Je to Connavar, Přízrak, zrozený v bouři, jež zničila jeho otce. Muž s příslibem velikosti má vždy nepřátele, a již na začátku této epické kroniky je předpovězeno, že vojsko z Kamene jednoho dne přepluje moře... a že jeho příchod bude jako lavina. Tady hrají svou určenou úlohu ty nejzvláštnější síly, moudré i zlé - od strašného generála a zlovolné Morrigu po lesy, jejichž kouzla sahají až do časů před příchodem člověka na svět.
- 2002
Hero in the Shadows
- 445 stránek
- 16 hodin čtení
Thousands of years ago the city of Kuan Hador, a place steeped in evil, was defeated by a vast army of mystic warriors, the Enemy banished beyond the Gateway between Worlds. Spells of enormous power sealed the Gateway.Now, in the Duchy of Kydor, two tho
- 1999
- 1999
Smrtonoš
- 384 stránek
- 14 hodin čtení
Pod krutým útlakem Gothiřanů sní nadirské kmeny o Sjednotiteli, o vyvoleném, který všechny kmeny spojí a ukončí staletí utrpení. Ale pro jednoho muže je to víc než pouhý sen. Talisman, tajemný a záhadný nadirský válečník, přijíždí k hrobce Ošikaje Zhouby démonů hledat bájné Alchazzarovy oči, dva drahokamy s nesmírnou kouzelnou mocí, která Sjednotiteli posvítí na cestu. S ním jede překrásná Jiesaj - je mystik a mučí ji duch dávno mrtvé nadirské královny. Ale po tajemství klenotů touží i jiní. Garen-Cchen, sadista stojící v pozadí gothirského trůnu, věří, že kouzelné kameny ho dovedou ke slávě, a vyšle elitní oddíly gothirského vojska, aby hrobku vyplenily a zničily pár jejich obránců. Gothiřané nemohou prohrát - dva tisíce mužů proti hrstce divochů a odpadlému drenajskému válečníkovi. Jenomže divochy vede jeden z nejbystřejších stratégů té doby. A odpadlík je Druss Veliký. -- zdroj: www.legie.info --

