John J. Liptak
John J. Liptak je náměstek ředitele vzdělávání a profesního rozvoje, zároveň instruktor na katedře Poradce školství na Radford University. Získal Ed.D. (1990) Poradce školství ve Virginia Tech. Působil v různých prostředích, včetně federálního vězení, duševně zdravotního centra, výcvikového programu a nyní v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Na Radford University, pracuje s vysokoškoláky se vstupem do stáže nebo při přípravě k maturitě a vstupem na pracoviště. Prostřednictvím individuálního koučování, seminářů a prezentace ve třídě pomáhá studentům rozvíjet emoční inteligence dovednosti, které potřebují, aby byly účinné v práci world-of-work. Jeho současný výzkum se zaměřuje na dvě hlavní oblasti: emoční inteligence školení pro studenty přecházejí ze školy do zaměstnání, a kvantitativní a kvalitativní posouzení emoční inteligence. Johnův výzkum vyústil v pěti vydaných knihách pro pracovníky z praxe.