Knihobot

Emil Hierhold

    1. leden 1944
    Emil Hierhold
    Gewinnend argumentieren
    Verkaufspräsentationen
    ANTIaltRIN
    Verkaufsfaktor "P"
    Rétorika a prezentace
    • Rétorika a prezentace

      • 392 stránek
      • 14 hodin čtení
      5,0(2)Ohodnotit

      Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky, kteří přednášejí, lektorují či jinak veřejně vystupují. Kniha je výjimečná tím, že nabízí velké množství konkrétních ukázek, jak pracovat se slovy, písmem a obrazem. Poskytuje mnoho praktických rad, návodů a tipů, jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu, jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla, jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata, jak používat technické prostředky při prezentaci, jak zvládnout nepříjemné otázky a nepříznivé reakce od publika a mnoho dalšího.

      Rétorika a prezentace