Knihobot

Eva Horáková

    Eva Horáková, rozená Němcová (* 3. prosince 1972 Praha, Československo) je česká basketbalistka hrající na křídle, nejlepší hráčka Evropy za rok 1996, mistryně a vicemistryně Evropy, juniorská mistryně Evropy, dvojnásobná vítězka Evropské ligy a francouzské ligy za tým Bourges a dvojnásobná semifinalistka americké profesionální soutěže WNBA s družstvem Clevelandu. Zúčastnila se Letních olympijských her 1992 v Barceloně, kde družstvo obsadilo 6. místo.

    Pohádkový svět
    Psí kusy s tátou
    Co se šeptá v trávě
    V zoo není žádná nuda
    Do pohádky se zvířátky
    Svět hraček a her
    • První čtení, to nic není. Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují.) Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Pohádkové příběhy jsou přiměřeně krátké, a to proto, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, např. v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování.

      Svět hraček a her
    • Knížka pohádek odpovídá pravidlům genetické metody výuky čtení. Pohádky jsou psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených pouze z jednoduchých jednoslabičných slov přes pohádky ze slov dvouslabičných až po pohádky s trojslabičnými a čtyřslabičnými slovy, které jsou již čtenářsky náročnější. Pohádky jsou přiměřeně krátké, aby je děti stihly bez problémů samy přečíst při hodině nebo za domácí úkol. Hlavním i hrdiny příběhů jsou zvířata, podtitulem každé pohádky je přísloví, takže pohádka přinese dětem i poučení.

      Do pohádky se zvířátky
    • V zoo není žádná nuda

      • 64 stránek
      • 3 hodiny čtení
      4,4(9)Ohodnotit

      Knížka prvního čtení pro děti je zároveň příběhem na pokračování i krátkými pohádkami. Jedná se o příběh chlapce Huga, jehož tatínek je ředitelem zoologické zahrady. Hugo ve volném čase chodí na návštěvu k jednotlivým zvířatům a ta mu vypravují zajímavé a veselé příhody ze svého života a ze života svých zvířecích příbuzných. Všechny zvířecí příběhy jsou propojeny s životem chlapce a jejich rodičů. Pohádky jsou přiměřeně krátké, aby při čtení na pokračování bylo možné přečíst vždy celý příběh, případně aby děti stihly přečíst příběh během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol. Stylisticky jsou jednoduché a jazyk je slovně i výběrem kratších vět přizpůsoben prvnímu čtení.

      V zoo není žádná nuda
    • Krátké příběhy ze života obyvatel travní říše. Kniha vychází ze zásad genetické metody výuky čtení. Všechny příběhy v knize jsou tedy psány velkým tiskacím písmem a jsou řazeny od pohádek čtenářsky jednodušších až po ty složitější (pohádky dvoj až trojslabičné). Svojí délkou jsou taktéž příběhy přizpůsobeny začínajícím čtenářům, aby si je děti mohly číst samy ať už doma, ve škole či v družině.

      Co se šeptá v trávě
    • Psí kusy s tátou

      • 72 stránek
      • 3 hodiny čtení
      4,0(4)Ohodnotit

      Krátké příběhy ze života psího kluka a jeho tatínka, kteří bydlí v jednom malém domě se svým pánem. Kniha vychází ze zásad genetické metody výuky čtení, proto jsou všechny příběhy v knize psány velkým tiskacím písmem a jsou řazeny od příběhů čtenářsky jednodušších (s užitím krátkých slov) až po ty složitější (pohádky dvoj až trojslabičné). Svojí délkou jsou taktéž příběhy přizpůsobeny začínajícím čtenářům, aby si je děti mohly číst samy ať už doma, ve škole či v družině.

      Psí kusy s tátou
    • Pohádkový svět

      • 69 stránek
      • 3 hodiny čtení
      4,2(23)Ohodnotit

      Pohádky jsou určeny dětem, které se učí číst, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky čtení tzv. genetickou metodou, kdy děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují. Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od textů složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Příběhy jsou přiměřeně krátké a stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, například v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování.

      Pohádkový svět
    • Zvířátka

      • 62 stránek
      • 3 hodiny čtení
      4,1(51)Ohodnotit

      Kniha pohádek pro první čtení. Pohádky jsou napsané tak, aby je mohly číst děti, které se teprve naučily písmena a chtějí si procvičovat čtení na jednoduchých příbězích. Texty zároveň odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení (děti čtou a píší pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují). Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od jednoslabičných až po čtyřslabičné, pro děti nejnáročnější. Příběhy jsou přiměřeně krátké, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Kniha je určena dětem, rodičům i učitelům.

      Zvířátka
    • Pohádky pro všední den

      • 72 stránek
      • 3 hodiny čtení
      3,8(10)Ohodnotit

      Nová knížka pohádek psaná podle pravidel genetické metody výuky čtení. Pohádky jsou psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoduchých jednoslabičných slov přes další z dvouslabičných až po pohádky se čtyřslabičnými slovy, které jsou již náročnější. Pohádky jsou přiměřeně krátké, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky používat i v rámci jiných předmětů, např. při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování.

      Pohádky pro všední den
    • Nová knížka pohádek vychází ze zásad genetické metody výuky čtení. Pohádky jsou psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených pouze z jednoduchých jednoslabičných slov přes pohádky ze slov dvouslabičných až po pohádky se slovy trojslabičnými a případně čtyřslabičnými, které jsou již čtenářsky náročnější. Pohádky jsou přiměřeně krátké, aby si je děti bez problémů zvládly samy přečíst. Hlavním hrdiny příběhů jsou zvířátka, která si vyprávějí veselé příběhy o tom, co prožila či prožívají se svými maminkami.

      Moje maminka je nej
    • Cestopis o zážitcích autora a jeho přítele, kteří na malé plachetnici podnikli plavbu Indickým oceánem a navštívili Seychely, Amiranty, Réunion, Madagaskar a Komory. Svěžím způsobem vypráví o podivuhodných osudech lidí na ostrovech, o jejich strašidelných historkách, o nálezech tajemnýchlidských koster, o podivuhodném vědátoru, který na opuštěném ostrově zkoumá různé přírodní jevy, aj.

      Ostrovy, lidé a strašidla