Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jakúčinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu. Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování.
Godfrey Harris Pořadí knih
1. leden 1937






- 2002
- 2002
Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás
- 268 stránek
- 10 hodin čtení
Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat. Starý dobrý zdroj reklamy je spokojený zákazník.
- 1999
101 způsob jak propagovat svou firmu
- 128 stránek
- 5 hodin čtení
Praktická příručka netradičních forem reklamy a propagace. Publikace poskytuje množství praktických rad jak levně propagovat svůj podnik a výrobky. Obsahuje návody na levnou - ústní reklamu a práci se zákazníkem. Autoři jsou uznávanými odborníky na ústně šířenou reklamu a působí jako poradci významných nadnárodních společností.