Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jakúčinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu. Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování.
Godfrey Harris Pořadí knih
1. leden 1937





- 2002
- 1999
101 způsob jak propagovat svou firmu
- 128 stránek
- 5 hodin čtení
Praktická příručka netradičních forem reklamy a propagace. Publikace poskytuje množství praktických rad jak levně propagovat svůj podnik a výrobky. Obsahuje návody na levnou - ústní reklamu a práci se zákazníkem. Autoři jsou uznávanými odborníky na ústně šířenou reklamu a působí jako poradci významných nadnárodních společností.
- 1998
Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás
- 268 stránek
- 10 hodin čtení
Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat. Starý dobrý zdroj reklamy je spokojený zákazník.
- 1992
More than 195 ideas and techniques to get your customers generating positive word of mouth advertising plus over three dozen ways to prevent negative word of mouth comments from doing any damage to your business.