Knihobot

Rebecca R. Merrill

    First things first : to live, to love, to learn, to leave a legacy
    You Already Know How to Be Great
    Chytrá důvěra
    Důvěra. Jediná věc, která dokáže změnit vše
    To nejdůležitější na první místo
    Krok za krokem. To nejdůležitější především
    • 2015

      Světově proslulý autor manažerské a motivační literatury a jeho spolupracovníci zaměřujípozornost čtenářů na to, aby si kladli otázku, jaké věci jsou pro ně v jejich životě nejdůležitější. Věnují jim tolik pozornosti, péče a času, kolik by chtěli? Na rozdíl od všech tradičních knih o time managementu, jež kladou důraz především na "zvyšování efektivnosti" s využitím různých "racionalizačních" technik, Dr. Covey ukazuje, že na využívání vlastního času je možné se dívat zcela jinak. Kniha vás naučí rozlišovat mezi vašimi úkoly a určovat priority, zaměřovat se na to, co je důležité, a nikoli jen naléhavé, dávat na první místo to nejdůležitější a navozovat rovnováhu mezi vašimi osobními a pracovními povinnostmi a zájmy, abyste tak od života dostávali, to, co si přejete.

      To nejdůležitější na první místo
    • 2012

      Po bestselleru "Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše" přichází autor s knihou, v níž ukazuje, jak ve světě vyznačujícím se výrazným poklesem důvěry mohou lidé i organizace dosahovat nejenom nebývalé prosperity a dlouhodobého růstu, ale i radosti a potěšení z práce. Umění vytvářet důvěru patří dnes k těm nejdůležitějším faktorům úspěchu a autor v knize ukazuje, jak si ji získat a udržet. Nabízí lídrům (včetně politických osobností) návod, jak v tom, co dělají, využít důvěry – „skryté síly“ vyvěrající z rozhodnutí „chtít důvěřovat“ (srdce) a hluboké analýzy (rozum), jejímž výsledkem je snížení rizika, získání konkurenční výhody a optimální využití dostupných možností.

      Chytrá důvěra
    • 2009

      Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho "7 návyků skutečně efektivních lidí" a "8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.

      Důvěra. Jediná věc, která dokáže změnit vše
    • 1996