Knihobot

Derek Franklin

    Flash 5!
    Macromedia Flash MX Actionscripting
    Macromedia Flash MX 2004 ActionScript
    Macromedia Flash MX Actionscript. Oficiální výukový kurz pro pokročilé
    Macromedia Flash MX 2004 actionscript. Oficiální výukový kurz
    Macromedia Flash MX. Kompletní průvodce
    • Macromedia Flash MX. Kompletní průvodce

      • 846 stránek
      • 30 hodin čtení

      Výklad obsáhlé příručky je založen na práci s konkrétními příklady a řešeními, díky čemuž obsahuje funkční a prakticky použitelné úseky kódu pro práci s ActionScriptem a množství zajímavých animačních efektů a doplňků, které patří ke standardu ve světě flashových prezentací. Nalezneme zde jak základy kreslení a animování, tak interaktivitu, tedy zapojení zvuku i videa. Doprovodné CD obsahuje videoprůvodce pro práci s Flashem, soubory ke cvičením z knihy a zkušební verzi Macromedia Flash MX. Publikaci mohou využít jak uživatelé včetně začátečníků, tak webdesigneři.

      Macromedia Flash MX. Kompletní průvodce
    • Více než 30 projektů popisovaných v této knize vám velmi pomůže při pochopení a naučení funkcí ActionScriptu. Všechny projekty budete vytvářet krok za krokem během čtení této knihy a všechny je také najdete na přiloženém CD-ROM – můžete si tak porovnat své výsledky se záměrem autorů knihy. Na CD-ROM také najdete projekty v různém stupni rozpracovanosti a není problém začít pracovat s knihou klidně uprostřed kapitoly.

      Macromedia Flash MX Actionscript. Oficiální výukový kurz pro pokročilé
    • Macromedia Flash MX 2004 ActionScript

      • 776 stránek
      • 28 hodin čtení
      3,8(14)Ohodnotit

      Sure, you can use Flash MX 2004 without being a master programmer, but as any Flash developer worth his or her salt will tell you, you're not tapping all of its power unless you're taking advantage of its scripting language "ActionScript 2.0" which offers a more robust programming model and better object-oriented programming support than ever before. Here to take the fear factor out of learning it are Flash veterans and best-selling authors Derek Franklin and Jobe Makar, who demonstrate that scripting is an instinctual process you already know by translating real-life activities into ActionScript scripts. In these pages, you'll find methodologies and techniques for building over 40 real-life Flash ActionScript projects, including sample games, --- applications, Web sites, and more. New in this edition are coverage of ActionScript 2.0, Web services, Components, Printing, Video, and more. On the companion CD, you'll find all the project files and images you need to complete each project.

      Macromedia Flash MX 2004 ActionScript
    • Introducing actionscript - Using event handlers - Understanding target paths - Understanding and using objects - Using functions - Customizing objects - Using dynamic data - Manipulating data - Using conditional logic - Automating scripts with loops - Getting data in and out of flash - Using XML with flash - Validating and formatting data - Controlling movie clips dynamically - Time-and frame-based dynamism - Scripting for sound - Loading external assets.

      Macromedia Flash MX Actionscripting