Knihobot

Mari Smith

    Mari Smith
    The new relationship marketing
    Facebook marketing : an hour a day
    Marketing na Facebooku. Výukový kurz
    • 2011

      Marketing na Facebooku. Výukový kurz

      • 296 stránek
      • 11 hodin čtení

      Chcete se vyvarovat chyb v prezentaci a marketingu na Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo zaměstnanec odpovědný za firemní komunikaci na sociálních sítích, potřebujete solidní know-how, které vás provede celým procesem od začátku. Praktický kurz, založený na principu „stačí hodina denně“, vás naučí vyhodnotit stávající kampaň, připravit novou marketingovou strategii, vybudovat ji a monitorovat její úspěšnost. Výklad je obohacen tipy, příklady a rozhovory z praxe, stejně jako odkazy na relevantní webové zdroje. Naučíte se zmapovat potřeby zákazníků a zvolit taktiku, vhodně definovat produkt na sociálních sítích, stanovit cíle projektu a připravit potřebné podklady. Dále se dozvíte, jak vymezit role společnosti a vytvořit prezentaci kampaně, provést audit obsahu a upravit strategii na jeho základě. Získáte dovednosti k povzbuzení poptávky pomocí inzerátů na Facebooku, měření efektivity kampaní a integraci sociálních médií s firemním webem. Kromě toho se naučíte obohatit a optimalizovat facebookové stránky pomocí aplikací. Kniha je doplněna stále aktualizovanou webovou stránkou, kterou autoři provozují.

      Marketing na Facebooku. Výukový kurz